Gå til innhold

NRK super nå....


Anbefalte innlegg

Skrevet

Finnes det ingen grenser lenger for gamle folk synes de kan være når de får unger?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er det faren som sitter der??

 

Jeg synes det blir for egoistisk når de begynner å bli så gammel.

Jeg ville hvertfall ikke satt pris på at min egen far husker NADA av min egen konfirmasjon, pga demens...

 

No offence.

Skrevet

Ja, han er faren.... trist med kreften og alt det der, men hun har en bror til, som er enda yngre.... Om han ikke hadde hatt kreft, ville det alikevell sansynlig at han ikke hadde hatt lenge igjen.... Og jeg kan iallefall banne på at han aldri har sparket en fottball med sønnen sin....

Synes synd på ungene, jeg

 

HI

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...