Gå til innhold

Hva slags utseende faller du for i herreavdelingen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

I denne tråden kan vi drite i personlighet og om han kan legge sammen ei barnevogn - jeg lurer på hva slags mannebein dibberne liker å titte på :oD

Høye menn (sånn rundt 1,90 er fint!) med breie skuldre og sterke armer, namnam! Klisjèalarmen ringer sikkert, men jeg blir mo i knærne når en mann ser ut som om han er stor og sterk nok til å beskytte meg.

Jeg får skylde på urinstinktet eller no'.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg liker menn med langt hår, gjerne blondt og litt skjeggstubber. Nordisk utseende, maskulin og høy. (ingen spinkel pingle). Er også sexy om de går med lusekofte, da smelter jeg helt.

Skrevet

Jeg liker to type menn. Den ene er den litt strenge og autoritære, men som samtidig utstråler sjarm og vidsom. Han er gjerne litt eldre og ligner på Jerry Orbach.

Og så liker jeg sjarmerende gutter som ser litt ut som gutter, minus fotballtrøya. Litt sånn Harald Eia typen.

Ja, jeg er noe schizofren i min smak;)

Skrevet

De skal være 1,80-1,90, og ha brede skuldere. Mørkt hår og litt rampete/skøyeraktig utseende :) Ikke bad-boy, bare litt "tøff", om du forstår ;)

Skrevet

Jeg er svak for mørkere menn..altså med brune øyne og mørkebrunt/sort hår. Typiske norske menn er ikke min greie.

Liker tøffe menn som har masse humor men likevel kan være romantiske og myke:)

Skrevet

Menn skal være menn og se ut som det også- gjerne i litt ubarbert versjon. Hår på brystet er heller ikke å forakte. Kan ikke fordra disse feminine mennene man ser så mye av nå for tiden. Er lita og nett selv, men aldri om jeg hadde snudd meg etter en mager mann med kvinnemidje. Har heldigvis funnet drømmemannen min, og han er akkurat det jeg alltid har lett etter. En skikkelig Mann! :)

Skrevet

Hmm. tror egentlig det måtte bli Jan Friis - Finn Bjelke er ikke helt min type.

Skrevet

Jeg faller alltid for mørke menn (ikke sort hår, men brunt). Om de har blå eller brune øyne er ikke viktig.

Dernest vil jeg ha en mann med slank kropp, lange bein og lita rumpe. Og er veldig opptatt av hender - liker ikke smale pianohender- usj!!! De må helst være litt "firkanta" med brede fingertupper og negler. Og en bred ryggtavle, trenger ikke være helsestudiotrent, men godt bygd.

Hår er jeg ikke opptatt av, bortsett fra at det IKKE må være hår på ryggen, DET klarer jeg ikke - apemann er ikke noe for meg. Men de må ha litt hårvekst, på bein og armer iallefall.

Munnen er også viktig, og ansiktsformen. Liker ikke runde ansikt, ei heller svulmende lepper. Tenna må være normalt store, ikke små eller hestetenner, helst kritthvite, men i min alder ser jeg at kaffe og tidens tann gjør sitt... :)

Jeg har funnet min drømmemann. Han har alt dette (eller har IKKE det jeg har listet som negativt) :))

Skrevet

Høye, mørkt hår, gjerne med litt fall i. Glimt i øyet. Spiss nese (viktig), brede skuldre, snerten rompe, grove hender.

Skrevet

Høy, mørkhåra mann, men slank fin kropp, men ikke med særlig bulende muskler. Mørke øyne og et "farlig", dog vakkert ansikt...

Skrevet

Jeg liker menn med halvlangt hår og som gjerne ser litt rufsete ut. Og skjeggstubber:) Også må de helst ha store hender og føtter, og være slanke. Mørk eller lys, har ingenting å si men lys-lys blonde faller jeg sjelden for.

Mannen min har måne så den passet dårlig. hehe. Han raker av seg alt da og det kler han. Og så har han verdens vakreste lyseblåe øyne:) Og ekstremt intelligent. DET er sexy:)

Skrevet

Han MÅ ha brede skuldre og litt muskler/fylde, og helst store hender. Spinkle menn har aldri gjort det for meg. Jeg kan godt like litt "bamsete" menn. Joda, jeg liker en velbygd mannskropp (som mannen sin ;-)), men jeg kunne godt ha vært sammen med en litt småfyldig bamse også. Tror det er fordi jeg liker å føle meg beskyttet og tatt vare på, så synes bredskuldrede/kraftige menn virker tryggere og mer staut liksom, hehe...

Og for å være klisje jeg også, så har ansiktstrekk lite å si for meg. Det er utstrålingen, øynene og kjemien som spiller en rolle for meg. Jeg tiltrekkes av menn med karisme og sjarm, men ikke nødvendigvis de som er billedpene. Selv om jeg godt kan like dem også. Derimot har jeg tatt meg selv i å ikke like veldig billedpene menn med piggsveis som er solariumsbrune og masse muskler (sånn pen treningsstudiotype), det er veeeeldig langt unna min smak! Det er ofte noe litt sleskt og "se hvor deilig jeg er da" over dem som frastøter meg veldig.

Skrevet

Jeg liker rufsete "rocke-aktige" menn, altså det motsatte av glattbarbert dress og slips-typen med stylet hår. Gjerne langt hår og skjeggstubber. Liker best brune øyne og brunt hår. Liker IKKE trenigsmuskelbunter som har tskjorter som strammer over overarmene.

Skrevet

Ooooh!!!! Jeg digger menn som ser ut som kjæresten min.....og nei, det skriver jeg ikke for å være politisk korrekt.

* Muskuløs

* Hår på brystet

* Tatoveringer (jepp, synes det er sexy så lenge de ikke ser ut som de er hamstra på siste fyllekule til syden)

* Barbert på hodet

* Isblå øyne

* Snerten bak

* Og som kan spontant løfte meg og bære meg ut av kinoen, bare fordi han kan :D!!!!

Skrevet

Mannen min er perfekt synes jeg. 196 cm høy, kraftig, naturlig muskuløs kropp, men ikke tjukk. Mellom -blondt kraftig hår (alle i slekta har beholdt alt håret på hodet så det holder nok hos han også) med fine korketrekker krøller, gyllen hud og vakre brune øyne. Og ikke minst, pene tenner og frisk hud. Jo, må nevne en ting til. Han har litt hår på brystet, men ikke masse. Det er turn off synes jeg.

Også er det viktig at han ikke er sånn jålemann som tar solarium, går på stranda for å sole seg med olje osv. Jeg liker menn som er menn!

Skrevet

Å himmel, JAH til tattoveringer! Prrr!

Skrevet

Veltrent og markert, høy og bredskuldret, tattoering er hot, smultering-skjegg, rufsete hår, litt hår på brystet, snerten rumpe

yammi!!! :P

Skrevet

Vanskelig å si, for det er som oftest mer enn bare utseendet jeg faller for. Men jeg er nok en "ass-woman". Hehe. Altså at jeg kjapt sikler om jeg ser en deilig rumpe! :P

Ellers har vel de fleste av ex-kjærestene mine og flammene mine - inkludert mannen min - endel fellestrekk hva utseende angår; de har mørkt hår, er middels høye (185 cm +/-), slanke, har "arbeids-muskler" (altså ikke trent på treningsstudio men fått muskler pga fysisk arbeid) og har sexy lepper. OG DEILIG RUMPE, altså. Slafs!! :D

Ellers har jeg aldri hatt det "trenger-en-stor-og-sterk-mann-som-kan-beskytte-meg" - behovet. Er stor og sterk selv. Haha!

Skrevet

21:43

..og litt grove smykker rundt halsen! hihi

Gjest Persille☠Kadalma

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...