Gå til innhold

Har noen begynt å handle inn til baby? Jeg tør ikke selv om jeg er i uke 16:-)


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Er i uke 18 og har akkurat kjøpt en barneseng og litt småting i nøytrale farger. I morgen får heg vite om det er gutt eller jente, og da blir det skikkelig shopping i helgen ;-) Ingen grunn til å vente tilman er høygravid, tung og sliten og orker en halvtime i butikken av gangen! Klin til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har det meste fra førstemann, utenom stellekommode. Så det har vi kjøpt :) ellers har eg kjøpt et par nøytrale kle i naturkvit og beige :)Trenger og ny vippestol og madrass til senga. Men må spare litt til seinare :P hehe.. Skal på UL neste fredag, så om vi får vete kjønn blir det sikkert kjøpt litt blått eller rosa :)

 

Det kan være lurt å begynne litt med innkjøpene så du ikkje får alle utlegga på en gang. Kan fort bli dyrt :) Og på slutten er man ofte sliten og, så då er det godt å være ferdig med alt og berre slappe av :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oii, jeg har bare ikke turt å slippe fram gleden, men det skal jeg gjøre:-) Det er jo viktig å ha tro på at babyen kommer ut levende og ikke at alt går galt. Det å kjøpe er kanskje en forsterkende faktum på troen på at det blir bra:-) Jeg har ikke kommet så langt bare. :-)))

 

Jeg tenkte å kjøpe litt brukt også, barnevogn og annet utstyr, men det er vel lov å handle inn litt;-)

 

Jeg er alene, valgte å ikke være sammen med barnefaren, derfor har jeg nok ikke tatt fram den riktig gode følelsen ennå:-o

 

Skal ut i helgen på min første handlerunde:-OOO

 

har de mye fint i nøytralt på H&M?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Berre å handle ja ;) er jo så kjekt med alle dissa forberedelsane!:)

 

Godfølelsen kjeme nok snart :) har du vert på UL endå? Vis ikkje kjeme den garantert då ;)

 

Det varierer sikkert litt fra H&H til H&M, her som eg bur har dei ikkje så veldig mykje nøytralt. Berre eit par ting. Fann ei beige selebukse i cordfløyel og nåkken beige og kvite sokka som sto born 2011 på, dei var litt søte :D utover det var det stortsett rosa eller blått :/

 

Nameit bruka å ha masse fine sparkebukser/bodya i nøytrale farger :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En annen ting å tenke på er at jeg selv ble født to måneder for tidlig, og da stor mine foreldre der uten åha kjøpt en ting... Så det kan skje det også, så ingen grunn til å drøye for lenge :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da har du sikkert valgt det av gode grunner :-) Ta med deg en god venninne eller mamma og kos deg på shoppingtur, de har mye koselig på HM, lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi her har jeg holdt veldig igjen.... Har hele tiden tenkt at jeg vil vente til etter UL og nå er det jo under to uker igjen. Starter handlingen da :).

 

Men gleder meg skikkelig til å kjøpe bittesmå babytøy :).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har store planer :-), men har ikke kjøpt noe enda. Jeg er 18 uker på vei.

 

Jeg går bare å venter på ultralyd som er på torsdag, og håper vi får se kjønnet. Blir enklere å planlegge shoppingen da føler jeg.

 

Vi skulle egentlig ikke ha flere (har to jenter fra før), så vi har jo ikke tatt vare på noe som helst. Men så fant vi ut at det måtte bli en til :-) Det er seks år siden minstemann var baby så det blir kjekt med noe nytt til denne babyen.

Denne gangen kan jeg iallefall shoppe av erfaring, men det er MYE vi trenger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har kjøpt vugge og madrass :) Denne er hvit. Ville ikke kjøpe sengetøy ol til før jeg har vært på ul hvor vi håper å få vite kjønn :) Ellers har vi kjøpt lammeskinn og vognpose og 2 søte drakter i nøytral farge :o) Ellers er jo planene for hva vi trenger klar. Men sliter litt med å bestemme meg for hvilken vogn jeg vil ha hehehe :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det noen som har erfaring med å handle babytøy brukt på finn.no?

 

Jeg ser etter vogn der og synes det er vanskelig fordi det er mange om beinet, mye fram og tilbake og plutselig er vogna solgt:-o

 

Fant en Emmajunga Sity Cross på finn, 2010 modell til 4000 kr, så oppdaget jeg at den ikke hadde bagdel, men billig uansett tenker jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er 18+1 og har ikke kjøpt inn noe særlig enda. Delvis fordi vi venter på ul (som nå ikke er lenge til, man om en uke) og litt fordi jeg synes det er litt skummelt... Men er vel på tide å legge engstelsene til side, og heller tenke på det fine faktum at denne babyen kommer jo! Så etter ul blir det nok shopping.

 

Har vugge(arvet fra jeg var liten), dyne og pute og litt klær... Så har jo så vidt begynt litt da.

 

Dere som har handlet inn og har det meste av utstyr, når begynner dere å innrede rommet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...