MajjaHarToVakre♥♥ Skrevet 24. februar 2011 #1 Skrevet 24. februar 2011 Noe så motbydelig som når det samler seg vann i disse badelekene med hull i, og det blir liggende... Gubben er ikke flink til å tømme disse lekene (etter utallige påminnelser), så de blir liggende med vann inni.. Tømte noen av de nå, og FYSJ OG FY!! Det kommer jo "gøgg" ut... Ser inni den ene at det liksom ligger et mørkt belegg av gammelt vann/såpe eller hva det nå er... Kan man vaske disse og få bort disse greiene?? Eller må jeg bare kaste det? Vil jo ikke at ungen skal bade med disse lenger, tenk om hun spruter vannet i munnen feks!! *brekke seg* Desverre er hun veldig glad i å leke med sånne typer badeleker. Vet dere om det finns sånne leker UTEN hull..? Hva gjør alle dere andre som bruker gummileker i badekaret? Flere som har opplevd dette, eller har dere alle "flinke" mannfolk som tømmer lekene for vann...?
Frøkna vårbarn 2014 Skrevet 24. februar 2011 #2 Skrevet 24. februar 2011 Vi kjører alt i oppvaskmaskinen vi. Har bare en sånn badeand, resten er relativt enkle kopper osv som er lettere å rengjøre. Du har rett i at de blir temmelig ekle etter en stund... isj.
Utålmodig fødeklar♥J07, G11♥ Skrevet 24. februar 2011 #3 Skrevet 24. februar 2011 He he, dette har vi også merket...nasty greier....lillemor på 3 sier at dyra henne "bæsjer". Jeg har rett og slett skylt de i glovarmt vann gjentatte ganger til all "bæsjen" kommer ut. Har også kastet noen, hvis de har blitt for ille møkkete inni. Og nei, mannen min er ikke flink....er fornøyd bare han tømmer ut vannet av badekaret jeg;) He he----
tudelideisann Skrevet 24. februar 2011 #4 Skrevet 24. februar 2011 Legg de i eddik-vann og skyll godt med det. Det er bakteriedrepende!
HegeAE Skrevet 24. februar 2011 #5 Skrevet 24. februar 2011 Eller legg dei i klorinvatn og skyll dei sjølvsagt godt etterpå.
MajjaHarToVakre♥♥ Skrevet 25. februar 2011 Forfatter #6 Skrevet 25. februar 2011 Hahaha, de bæsjer ja.. Det var jo faktisk en ganske passende beskrivelse.. Grøss... Da prøver jeg noen av deres tips., tusen takk ) Blir nok et spetakkel hvis de må kastes, så får håpe dette gjør susen )
Aina87 Skrevet 25. februar 2011 #7 Skrevet 25. februar 2011 slik er det her i huset også, men jeg klipte hull i "halen" på anda jeg, slik at jeg kan helle ut vannet...
MajjaHarToVakre♥♥ Skrevet 26. februar 2011 Forfatter #8 Skrevet 26. februar 2011 Det var jo ganske lurt, Aina87! Det skal jeg jammen huske på for fremtiden, lettere å få ut alt vannet da
5 blir 6 Skrevet 27. februar 2011 #9 Skrevet 27. februar 2011 Jeg er kanskje en kjedelig mor, men jeg putter litt carlsonlim i hullet før de tas i bruk. Kommer ikke inn vann da. Da kan de ikke sprute, men det vet ikke ungene noe om allikevel, for de har aldri visst at de kan det;-)
Malinemor Skrevet 27. februar 2011 #10 Skrevet 27. februar 2011 Vi kastet alle slike leker, og kjøpte andre badeleker som ikke er vanskelig å tømme Geomag har supre leker for baby, og disse passer fint i baljen/badekaret http://www.kidsa.no/epages/Store.sf/no_NO/?ObjectPath=/Shops/KIDSA/Products/4202
MajjaHarToVakre♥♥ Skrevet 27. februar 2011 Forfatter #11 Skrevet 27. februar 2011 Åååå, fantastisk Malinemor!! Jeg har faktisk vært på leting etter andre typer badeleker UTEN sånne hull, men det er så dårlig utvalg i butikker. Nytter ikke å tette hullene, ettersom min 3åring vet godt at det HAR vært hull der Så nye typer leker er prima, og Geomag er jo helt midt i blinken!! Bestilling sendt, og mor er fornøyd!! Tusen, hjertelig takk ))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå