Gå til innhold

Pizzabakeren!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Mitt første innlegg her, og det er om en pizzasjappe. Vel, i Norges vakreste by, Fredrikstad, har vi nå fått PizzaBakeren. Vi tenkte og prøve en pizza derfra i kveld, men inne på hjemmesidene deres står det kun tre typer av dressing som man bestille. Vil det si at de ikke har vanlig rød pizzasaus?

Herregud, for et innlegg, men det er faktisk noe jeg lurer på! :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hehehe, ja, mye rart en skal lure på. dessverre kan jeg ikke hjelpe deg, men håper noen andre kan da:)

Skrevet

Pizzasaus er vel noe de har på pizzaen uansett, det eller tacosaus. Det er jo ikke noe man bestiller som tilbehør?

Skrevet

Jeg tenker mer sånn rød saus til å ha oppe på pizzaen, slik som feks rømmedressing da. Jeg er gravid, veeeeeldig gravid, og jeg orker ikke salsasaus oppe på min pizzabit, merker jeg.. Jeg vil ha sånn vanlig, rød pizzasaus. :)

Skrevet

Dressingen er sånn som du bestiller utenom pizzaen. De har hvitløksdressing, rømmedressing og salsa.

Selve pizzaen har helt vanlig rød saus. :)

Kos dere med pizzaen!

Skrevet

Jeg har tidligere jobbet Pizzabakeren, og spør du, var flere som ville ha pizzasaus som tilbehør, og da fikk de såklart det ;-) , selv om det ikke står på menyen.

Skrevet

pizzabakeren smaker dritt, ville heller satset på noe annet...

Skrevet

Hmmm..... pizzasaus er jo omtrent bare tomatpurè med vann og oregano......Isj..... Rart hva kroppen vil ha når den er gravid ;-D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...