Gå til innhold

Så lei meg. Hjelp!!! Rengjøringstips..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Pleier å dra senga ut fra veggen å gjøre rent bak der ganske ofte, men så som jeg har bekkenløsning så orker jeg ikke gjøre så mye. Så nå har senga stått urørt en måneds tid, sikkert.

På soverommet vårt blir det så mye kondens nå som det er så kaldt og vi ha vinduene lukket på natta. Det er rett og slett litt for tett! Prøver å lufte godt ut daglig, men sliter litt med fukt der.

I dag skulle jeg gjøre litt ekstra, og dro ut senga. Til min store skrekk har det kommet jordslag på! Det er en kontinental-seng, og er jordslag på selve madrassene!

Hva gjør jeg nå? Hvilke butikker kan hjelpe meg? Ble skikkelig lei meg!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

skudd i blinde..

lån en rensemaskin hos et renholdningsfirma... og prøv å få ordnet dere et ordentlig ventilatorsystem på soverommet..

: )

Skrevet

Nei og nei så kjedelig! Går det å fjerne mugg fra tekstiler i det hele tatt da? Ville prøvd å snakke med noen som jobber på renseri. Viktig å lufte og samtidig ha litt varme på nå som det er så kaldt, samt ikke ha møbler plasert mot ytterveggen.

Håper det ordner seg :)

Skrevet

Jeg har ikke prøvd på seng, men jeg leier tepperensen hver vår og tar sofaen og tepper osv, det er fantastisk hva du får som nytt med en god teppereneser :)

Lykke til!

Skrevet

Takk for svar og tips!

For det første så er det satt inn ekstra ventili vårt lille rom, så vet nesten ikke hva mer vi kan gjøre. Har døren oppe på natten også når vi ikke har oppe vinduet for å få litt sirkulasjon, men ikke hjulpet tydeligvis.. Og har ingen alternativ vegg det er plass til senga på enn en yttervegg. Men har jo ikke vært noe problem før, så rart at det plutselig kom nå! Åhr, såååå kjipt!!! Klandrer meg selv nå som ikke har vært flink og dradd ut senga som jeg pleier.. :o(

Men skal prøve det ene og andre. Vil jo prøve alt for å bli kvitt det!

Skrevet

Pass på så sengen ikke står klistra i veggen. La det være rundt 5 cm klaring mellom seng og yttervegg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...