Anonym bruker Skrevet 24. februar 2011 #1 Skrevet 24. februar 2011 Hva er dette? Er 12 dager siden keisersnitt og i dag hadde jeg noe grønt, slimaktig sammen med blodet. Har blødd konstant (men ikke så mye) siden keisersnittet, og fikk en sånn grønnaktig klump for noen dager siden også, men tenkte ikke så mye over det. I dag var det mye mer. Det lukter ikke, men ser ut som en stor snørklatt. Er det infeksjon, eller er det slutten på renselsesprossesen? Eller hva er det? Burde jeg kontakte lege?
Anonym bruker Skrevet 24. februar 2011 #2 Skrevet 24. februar 2011 Det høres nesten ut som slimproppen syns jeg. Men, jeg kan jo ikke vite helt 100% selvfølgelig, men om du har tatt KS, så har du kanskje ikke mistet slimproppen?
Anonym bruker Skrevet 24. februar 2011 #3 Skrevet 24. februar 2011 Hm, det er vanskelig å si, så jeg ville hørt med legen jeg:) Jeg fikk helt panikk da jeg satt på doen, var vel en uke siden fødsel, hvor jeg skulle tørke meg, å det henger noe ut av underlivet mitt.... Jeg prøver å få det bort, men det sitter litt fast, å jeg måtte liksom ta tak i det å dra (æsj ja jeg vet!) hvor jeg drar ut en 21cm lang navlestrenglignende ting som det ikke gikk ann å ryke, etterfulgt av masse blod som splæsja ut.Det er noe av det kvalmeste jeg har opplevd. Fikk jo følelsen av at jeg dro ut en orm av underlivet.. Tok det opp med jordmoren min som kom på hjemmebesøk for å ta noen prøver da jeg dro hjem fra sykehuset veldig kjapt, hvor det mest sansynelig da var noe rester fra morkaken. Men jeg endte jo opp med å ha en stor infeksjon i livmor da... Så jeg ville nok hørt med legen. Bedre å få sjekket det opp, enn at det utvikler seg til for eks livmorbetennelse.. for det er GRUSOMT.. Jeg tok det da såklart opp
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå