Gå til innhold

Er det ulovlig og kalle seg kattepus@hotmail og

Anbefalte innlegg

Skrevet

deretter sende mail og oppgi navn som katte kattepus? har fått en mail fra en person, aner jo ikke hvem som står bak. Er ikke noe kriminelt, men likevel småeekelt og ikke vite hvem som har sendt den:(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror man kan lage de mailadr man vil.. Men hvorfor noen vil ha en mailadr som heter kattepus skjønner jeg ikke.. Hadde ikke tatt personen veldig seriøst jeg hvertfall.. Sikkert en på 15-16 som ikke vet bedre..

Skrevet

Jeg burde kanskje ikke svare for jeg aner ikke om det er ulovlig. Men man må vel registrere personopplysninger når man oppretter en hotmail-adresse, så det skal vel være mulig å oppspore avsender? Har null peiling altså.. Men ulovlig eller ikke, er jo veldig teit og fjortis da ;)

Skrevet

Hotmail kan man bruke til hva man vil. Så ja, det går nok veldig fint. Har selv et par kontoer jeg brukte før i tiden til ymse, og det var bare å skrive Olga Hansen, eller Per Poler i navnfeltet...

Skrevet

Omtrent like ulovlig som å foreta en anonym opprigning ...

Skrevet

Du får merke den som søppelpost

Skrevet

Strengt tatt har hotmail en klausul i vilkårene om at man forplikter seg til å oppgi korrekt navn til hotmail når man registrerer seg og at det kun er en konto per fysiske person.

Skrevet

Ikke ulovlig såvidt jeg kan skjønne.

Skrevet

Jøss, jeg har 1 hotmail som jeg bruker til og sende mailer, også har jeg 1 hotmail der jeg bruker og registrere meg på nyhetsbrev, registrert meg på din baby ++ men det er fordi jeg ikke ønsker at noen skal kjenne meg igjen!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...