Anonym bruker Skrevet 24. februar 2011 #1 Skrevet 24. februar 2011 eller sender NAV ut brev med spørsmål om kontonr ol?
Anonym bruker Skrevet 24. februar 2011 #2 Skrevet 24. februar 2011 Nei, man søker ikke, kommer automatisk. Er ikke sikker, men tror Nav henter kontonummer fra skatteetaten.
Anonym bruker Skrevet 24. februar 2011 #3 Skrevet 24. februar 2011 Nei den kommer automatisk. Du har vell fått fødselspenger/engangsstønad? Da har de kontonr ditt fra før
Anonym bruker Skrevet 24. februar 2011 #4 Skrevet 24. februar 2011 Regner med de er litt trege da. Gutten er 4 mnd og har ikke sett noe til barnetrygden. De etterbetaler vel..... hi
Anonym bruker Skrevet 24. februar 2011 #5 Skrevet 24. februar 2011 De etterbetaler ja. Men har du ikke hørt noe etter 4 mnd ville jeg tatt en tlf til det lokale navkontoret og hørt. Jeg fikk den ikke i 4-5 mnd i fjor etter at vi hadde flyttet til ny kommune/fylke, jeg ringte så å etterlyste den, og da var hele beløpet på konto etter et par dager.
Anonym bruker Skrevet 24. februar 2011 #7 Skrevet 24. februar 2011 Men om du er aleneforsørger, og skal ha utvidet barnetrygd, så må du søke. men vanlig barnetrygd kommer uansett.
Anonym bruker Skrevet 24. februar 2011 #8 Skrevet 24. februar 2011 husk at du ikke får barnetrygd for den måneden barnet er født i, men det får fra den 1. i måneden etter. jeg fødte den 2. mai juli, og fikk ikke penger før fra 1. august.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå