Gå til innhold

Kiddies24.de


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Noen som kan tysk her? Eller som kan se om jeg har greid å plukke ut ting som hører til hverandre..? :) Sendte en mail til de for å spørre om de kunne ta en dobbeltsjekk for å se om alt jeg har bestilt til vognen faktisk hører sammen, men hun skjønte tydeligvis ikke spørsmålet mitt for fikk bare svar om at de måtte sende dette i tre forpakninger... Er det forresten noen som vet om jeg må betale frakt på alle tre forsendingene da?

 

 

Item Number Singleprice Total

Raincover for TFK Joggster III and Twist***

Product is ordered. Will arrive shortly. 18,49 EUR 18,49 EUR

Raincover for TFK QuickFix Carry Cot***

Product is ordered. Will arrive shortly. 18,49 EUR 18,49 EUR

Cupholder breit SCHWARZ für TFK Joggster III + Twist***

Product is ordered. Will arrive shortly. 20,08 EUR 20,08 EUR

Cargo Adapter for TFK Joggster III, Twist, X

In Stock. 7,56 EUR 7,56 EUR

TFK Joggster Twist CARBO BLACK - Set 3***

Product is ordered. Will arrive shortly. 461,34 EUR 461,34 EUR

Maxi Cosi Pebble + Familyfix Base - Set 7 - JET BLACK - 2011***

Product is ordered. Will arrive shortly. 276,47 EUR 276,47 EUR

Maxi Cosi Family PEBBLE + Pearl + FamilyFix Base - JET BLACK - 2011***

Product is ordered. Will arrive shortly.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det var da merkelig at de ikke forsto spørsmålet, har handlet derfra tre ganger siden jul og alltid hatt spørsmål og fått gode klare svar..

Du må vel ikke betale frakt for at de splitter forsendelsen, det står det noe om på siden deres, MEN du må betale fortollingsgebyr tre ganger, ca ett par hundre ganger pr. forsendelse, i tillegg til momsen..

Hva mener du forresten med hører sammen?? det er produkter som er tilpasset hverandre ja, men litt usikker på hva du mener ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For meg ser det ut som du har bestilt to bilseter til slutt, men er det to forskjellige?

Det er ikke rett at du må betale tre fortollingsgebyrer. En sending til en person kan inneholde tre kolli, det er dessuten en faktura som tilhører denne sendingen. Dermed kan du klage hvis du får tre gebyrer. Fraktkostnaden er den samme uansett..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker for svar! :)

 

Jepp, jeg hadde greid å plukke ut to forskjellige bilsetepakker, men fikk slettet det.

 

Da tipper jeg at det blir to forsendelser ettersom jeg tok vekk den ene bilsetepakken, og så lenge jeg slipper å betale noe ekstra for at de deler den opp i to forsendelser så er jo det gull!

 

Det jeg mente var om delene til vognen jeg har plukket ut passer sammen. Syntes det er vanskelig å vite 100% da det er noen av produktene som er veldig dårlig beskrevet. Fikk svar på et av spørsmålene mine når jeg stilte det litt annerledes så nå tror jeg egentlig jeg bare kan sende bestillingen...

 

Raincover for TFK Joggster III and Twist

In Stock. 18,49 EUR 18,49 EUR

Raincover for TFK QuickFix Carry Cot

In Stock. 18,49 EUR 18,49 EUR

Cupholder breit SCHWARZ für TFK Joggster III + Twist

In Stock. 20,08 EUR 20,08 EUR

TFK Joggster Twist CARBO BLACK - Set 3

In Stock. 461,34 EUR 461,34 EUR

Maxi Cosi Pebble + Familyfix Base - Set 7 - JET BLACK - 2011***

Product is ordered. Will arrive shortly. 276,47 EUR 276,47 EUR

Air pump TFK

In Stock. 8,40 EUR 8,40 EUR

Transportation bag for TFK Joggster III + Twist+ X

In Stock. 33,61 EUR 33,61 EUR

Maxi Cosi and Cybex Aton Adapter for TFK Joggster III, Twist, X

In Stock.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo jeg tror fortsatt du får tre (eller to hvis det er to sendinger du får) men du skrev ikke noe om det skulle sendes samtidig eller etterhvert som det ankommer, da får du hvertfall to fortollingsgebyr.. men kan du ikke oppdatere oss når varene er kommet??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kommer opp at jeg får det i to forsendelser når jeg fjernet den ene bilsetepakken, men har ikke trykket meg helt i "mål" enda da jeg fortsatt titter litt etter flere ting inne på disse sidene.

 

Bilsetet er ikke på lager, men har klikket på varsling for når dette kommer på lager, så om det alt er på lager i løpet av et par dager så bestiller jeg. Skal da komme med en tilbakemelding på hvordan det gikk, ja. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

19:43 igjen her,

du kan jo bare sende de en epost om at du ønsker alt sendt samtidig når alle varene er på lager, da kommer de som to kolli ikke to forsendelser og DA får du bare ett fortollingsgebyr..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et smart tips er å bruke googles oversettelseprogram. Enten får du det opp automatisk slik at hele nettsiden oversettes, ellers markerer du den teksten du ønsker og får det versatt; se google.no og oversettelse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker for alle svar!

 

Har nå trykket igjennom bestillingen og fikk da automatisk ordrebekreftelse med kontoinformasjon i mailboksen min. Hadde ikke tid til å overføre dette i går kveld, og i dag fikk jeg en mail fra de med en annen konto. Noen flere som har opplevd dette? Blir litt paranoid av å få en mail med et annet nummer... :)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke noe å bli paranoid for ;)

Jeg har betalt til den som kommer fra hun Ann-Cathrine,

ikke noe problem, de har pengene på konto ett par dager etter og da får du beskjed om at "payment have arrived" fra henne, så sende de pakka, og da får du epost om det ;) med sporingsinfo.. men den er gjerne ikke mulig å hente på før dagen etter ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

La inn betalingen på nettbanken på torsdag, pengene gikk ut fredag, men har fortsatt ikke hørt noe fra de. Har alle fått tilbakemelding i løpet av et par dager bare om at de har mottatt pengene..?

 

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kiddies bekreftet å ha fått pengene 8. mars, men de har enda ikke sendt ut varene. Hvor lang tid tok det fra dere bestilte til dere hadde alt på døren?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det tok flere måneder... feil og feil og atter feil, dårlig service. Dette er virkelig et strutsefirma, de er gode på å stikke hodet i sanden :-( Men mange er også fornøyde, så så lenge du får vogn og tilbehør, og du ikke trenger å reklamere på vogna, så går det sikkert fint ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er du sikker på at de har varen inne da?

Jeg lurer på å kjøpe ei vogn derfra, men ser at de ikke har den inne for øyeblikket. Jeg sendte mail og lurte på når denne ville komme inn igjen. Fikk raskt svar om at den kom i løpet av uka.. For å si det sånn hadde jeg blitt veldig skuffa om de da ikke sender den med en gang de har mottatt pengene!

Har du fått noe svar på hva som tar så lang tid?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alt var "in stock" da jeg bestilte, men banken brukte et par dager på å overføre, så var det helg, og innen de hadde pengene så var det gått fire dager, så for alt jeg vet kan jo mine varer da ha blitt plukket til noen andre i mellomtiden. Får sende de en mail i morgen og høre når alt blir sendt ut. Har termin om seks uker så vil gjerne ha det i hus i løpet av noen uker nå...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Har nå sendt de en ny mail og fått beskjed om at det tar to uker til før underdelen til bilsetet er inne på lager. Jævlig irriterende når alt var "in stock" når jeg bestilte, så anbefaler alle å bestille i god tid.

 

Termin om fem uker så kjenner jeg blir litt stresset...

 

Hvor lang tid tok det for dere andre å få varene når dere så på siden deres at varene var sendt? Ble alt levert rett på døren?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...