Anonym bruker Skrevet 24. februar 2011 #1 Skrevet 24. februar 2011 Har dere bodd flere plasser i landet? Hvor trivdes dere best?
Anonym bruker Skrevet 25. februar 2011 #3 Skrevet 25. februar 2011 Hei, vi bor på ena og stortrives her, Rena i Østerdalen altså. Lite men koselig sted her som begynner ta seg opp. Og de store kjøpesentrene finner man i elverum og hamar som er henholdsvis 30 min og 1 time unna. Veldig bra barnehager her også.
Anonym bruker Skrevet 25. februar 2011 #4 Skrevet 25. februar 2011 ja, hei samboeren min går fortsatt på ks da men vi blir vel å flytte til setermoen om 1 års tid bodd i kirkenes og lakselv før den tid. IKKE steder jeg vil tilbake til.
Anonym bruker Skrevet 25. februar 2011 #5 Skrevet 25. februar 2011 Jeg har også en mann i hæren, og lurer på om det er flere som har vært igjennom utenlandsreise? Min kjære blir snart sendt ut,og vi har akkurat fått en liten i hus. Noen som har noen tanker å dele om hvordan de taklet det? Føler det bare er jeg som har lyst å sette meg på bakbeina og nekte han det ,det kan vel ikke bare være meg som synes dette er vanskelig å ta inn over seg?
Anonym bruker Skrevet 25. februar 2011 #6 Skrevet 25. februar 2011 Hei, min kjære drar ut nå til sommeren, dette er hans femte tur og 4 tur etter vi ble sammen, vi har to barn. Med mitt første barn dro han ut da småen var nesten 3 mnd. Det gikk veldig fint, jeg hadde nok å styre med her med en liten baby, han var borte i 3 mnd da, gikk som sagt veldig bra,jeg hadde nok med hverdagen her hjemme. Min samboer ringte nesten hver dag og hørte hvordan det sto til hjemme, er han inne i leiren har de mulighet til å ringe hver dag selv om køene foran tlf er laaange. Kan jeg spørre hvilken avdeling han tilhører? Min er i tmbn.
Anonym bruker Skrevet 25. februar 2011 #7 Skrevet 25. februar 2011 Her bor vi i indre troms. Liker oss godt her alle samen. Vi har små barn og synest barnehage tilbudet er veldig bra. Å den vi valgte er kjempe bra. Avstander er det jo litt av, men vi synest ikkje det er noe problem. Til deg som har mann som skal ut i INTOPS. Det er ikkje noe kjekt når ein er i din situasjon. Her var babyen 3mnd når min mann dro. Eg var jo ikkje overlykkelige når han dro, men er nå sånn ting er. Men vi var veldi åpne om hvordan me synest ting var gjennom heile perioden. Min mann var ute på oppdrag VELDI ofte, men var flink å ringe hjem på satelitt tlf dei har med seg ut. Det hjalp oss masse. Snakk med din mann om hvordan du føler og har det. Lykke til
Anonym bruker Skrevet 25. februar 2011 #8 Skrevet 25. februar 2011 Til deg som skal til Setermoen. Her oppe er det ikkje verdens navle. Men vi har eit veldi bra samhold her oppe. Vi trives kjempe bra her, mye fin natur og sunne aktiviteter for barna Velkommen skal dere være når den tid kommer
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå