Gå til innhold

hvilken kjendis ligner du på?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Åsne Seierstad når jeg har langt hår.

 

Brigitte Nielsen når jeg har kort......Klippet meg kort senest i fjor vår/vinter....Da var det 10 år siden sist...Og en eldre herremann (var i et familieselskap) mente jeg var lik brigitte nielsen og hun i politiskolen med puppene......(hun hadde vel kort, lyst hår i noen av filmene...) Da ble det og spare igjen ja gitt :o) Men nå har ikke jeg sårlig pupper da, så da ser jeg INGENTING positivt med å likne disse to damene :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hørte Salma Hayek engang jeg ogsså.Men det var da jeg hadde brune linser...

Eller hører jeg Natalie Imbruglia en del og hun mora til Rory i en serie på FEM...

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En fremmed mann kom bort til meg på en togstasjon i London for å fortelle meg at han syntes jeg lignet så vanvittig på Demi Moore. Første og eneste gangen jeg har hørt det...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

courtney love :( Det riktignok 15 år siden det ble sagt, når jeg ikke såg ut på håret, men noe slikt henger i! Visst man ikke har noe fint å si kan man vel heller være still?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Olsen Twins, har jeg hørt en del. Ser selv at jeg lignet veldig når jeg var liten og de var små, men synes ikke akkurat jeg ligner så mye nå. Annet enn det har jeg hørt Miranda fra Sex og singelliv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aylar Lee. Hørt det mange ganger, stort sett av fremmede. Synes ikke at jeg er så lik selv da. Bortsett fra at vi er like små, og mørke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Folk har klart å si at jeg ligner på Dagfinn Lyngbø!

... Håper egentlig det er fordi jeg snakker akkurat som han. For jeg har jo masse hår på hodet, og hunkjønn!

 

Noen sier også at jeg ligner på Mary Kate Olsen, og Therese Johaug

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På noen bilder er jeg lik Cathrine Zeta Jones, dog en yngere versjon. Men vil ikke si at jeg er så lik henne til vanlig :-D Hadde en periode jeg ofte fikk høre at jeg lignet Sophie Ellis Bextor.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har fått høre av flere at jeg ligner veldig på Katherine Heighl (ble det riktig tro...), hun som spiller i Greys anatomy. Og jeg hadde ikke vært sammen med samboer så lenge før han sa akkurat det samme. Kan ikke si jeg ser det VELDIG godt selv, men siden de insisterer så er det kanskje noe i det. Heldiggrisen som ligner på Catherine Zeta Jones da, hadde ikke vært meg imot:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Personlig syns jeg Courtney Love er en av de flotteste damene som finnes. Bare så synd at hun har tatt plastikkløsningen. Men for 15 år siden var hun smashing.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Christy Turlington (er det det hun heter), Natalie Imbruglia og Winona Ryder. Syns på ingen måte jeg er ilike pen som dem, men ser at jeg kanskje kan ligne bittelitt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...