Gå til innhold

Hva betyr 6G?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg tjener 464000 i året og skal ha 100 % permisjon. Hva vil 6G ha å si på min utbetaling. Jobber kommunalt

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Om du jobber i kommunen spiller det ingen som helst rolle uansett for da får du utbetalt full lønn direkte fra kommunen i permisjonen uansett hvor mye du tjener.

Skrevet

 

 

1g er 74721, da vil 6g være 448326kr

Skrevet

Synes det er skremmende at noen med en såpass høy stilling i det offentlige som du må ha for å få en slik lønn, faktisk ikke vet hva 6 G betyr...

Skrevet

Tusen takk for svar. Også til siste som var ganske så nedtalende. Det er første barnet og jeg har ikke satt meg inn i alt om hva dette med permisjon og foreldrepenger dreier seg om.

 

Ha en flott kveld videre

 

HI

Skrevet

Nedlatende skulle det stå!

 

HI

Skrevet

1G er forresten 75641 kr.. og ikke 74 som hun over skriver.

Skrevet

Grunnbeløpet brukes i mange andre sammenhenger som ikke har det minste med barn, permisjon eller foreldrepenger å gjøre altså.

Skrevet

1G er ca 75 000, så det er bare å gange dette med 6. Da får du 6G ;)

Skrevet

Hehe... Ikke meg som skrev over, men 6G er da virkelig ikke et "uttrykk" som har med hverken svangerskap, permisjon eller fødselspenger å gjøre.

 

Å regne i "G" er noe som blir gjort i mange sammenhenger. At du ikke vet hvor mye 1G er i år, er helt naturlig siden den endres hele tiden. Men å ikke vite at 6G er 6 ganger summen av 1G er jo litt festlig;) Mulig du bare ordla deg litt feil..

Skrevet

Nå måtte jeg le her. Det første som slo meg med overskriften og g6 var den sangen de spiller på NRK mp3 fortiden

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...