Gå til innhold

Kjenner dere bevegelse enda?


Sommerknøtt

Anbefalte innlegg

Er det mange av dere som kjenner babyen enda? Jeg kjenner litt rare følelser i magen innimellom men vet ikke om det er det, kjennes litt ut som noen stryker meg på innsiden av magen eller litt småstikk mer mot siden. Jeg er gravid for første gang og vet ikke helt hva jeg skal kjenne etter, eller når en skal forvente å kjenne jevnt. Hva med dere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei:-)

Jeg er i uke 15.3 og kjenner noen dult, ikke utpå magen, men inni som om babyen forflytter seg litt:-) Når jeg finner et hardt punkt på høyre side av magen får jeg et morspark tilbake, dette har jeg kjent i tre uker:-)

Det er morsomt og tilfredstillende med denne kommunikasjonen med den bittelille:-))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13+3 her og jeg kjenner fra tid til annen et lite dult eller en glidende bevegelse i magen. Er tredjegangs, så jeg vet at det er liv jeg kjenner og ikke luft. Nå bare gleder jeg meg til å kjenne mer og mer for hver dag som går :)

 

Det kan absolutt høres ut som det er liv du kjenner, HI, hvis en ser bort ifra stikkene du beskriver. Det er nok heller livmorbåndene som tøyes fordi livmoren vokser.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er også førstegangs og i uke 13+4. Igår kjente jeg noe litt boblende i magen. Kan dette ha vært babyen? Er det ikke veldig tidlig å kunne kjenne no? Spennende for jeg er så kvalm hele tida. Hadde vært kos å kjenne noe ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er ganske sikker på at jeg kjente tydelige dult i uke 13, samme uke som tidlig ul. Men etter det har det vært veldig stille, selv om jeg innbiller med vage dult innimellom. Tror morkaken må ligge foran denne gangen. Er i uke 18, og lengter etter å kjenne liv, sånn at jeg selv kan sjekke at alt er i orden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er 17+5 i dag og har kjent bevegelsa ei stund no :) og dei blir berre sterkare og sterkare! Her om dagen er eg bombe sikker på at eg kjente bevegelse på utsida av magen, opp til fleire ganga.. Men då låg eg jaggu lenge å kjente :) kjente på utsida igjenn i dag. Men ikkje like ofte som innvendige bevegelsa då! Det er så herlig å kjenne liv fra den lille! <3 Sambo har ikkje kjent nåkke endå, men det blir sikkert ikkje lenge til :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er i uke 18 og har kjent liv i noen uker. Er fantastisk deilig med disse små "jeg er her" sprellene :) Her har vi også kjent det på utsiden, både jeg og pappa'n, men tror vi var heldig, for utvendig skjer ikke hver dag. Men kjenner knerten inni der hver dag =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...