Gå til innhold

Våkner om natten..


vår-lalala-vår

Anbefalte innlegg

Flere som våkner og er lys våken rundt kl 4 hver natt?? Virker som om kroppen gjør seg klar for litt mindre søvn gitt. Når jeg våkner er jeg klarvåken. Har ingen bekymringer som jeg grubler over og heller ikke vondt noe sted. Har til og med vent med til å sove på siden. Bare å glemme å ligge på ryggen.

Jobber fullt fortsatt, er i uke 29 nå og blir jo stuptrøtt ut over dagen.

Forslag til hva man kan gjøre? Man får jo ikke sovemedisin. Åpne nattkafe for gravide kanskje:)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Uff,ja dette er velkjent!

Jeg har ikke faste kl slett jeg våkner til,men er oppe tre-fire ganger i løpet av natten og tisser.

Dette er for at kroppen skal venne seg til nattevåk når babyen kommer:)

Første svangerskap slet jeg med nattesøvnen,men nå har jeg jo en toåring også,så vet jeg trenger all søvn jeg kan få;)

 

Ser du jobber fullt,det kan du jo bli sliten av.....

Jeg jobber i bhg og har jobbet 60 % siden uke 23 ca.

Fra fredag av nå skal jeg jobbe 50 % :)

Når jeg jobber redusert og ikke sover noe på ettermiddagen,sover jeg mye bedre på natten!

Jeg er 29 +5 i dag:)

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

våkner hele tiden jeg og, slitsomt for blir jo så trett i løpet av dagen+redd for å vekke mannen hele tiden, men han sier at han sover så godt så,,,;)

forslag til hva man kan gjøre er vel å jobbe redusert, hvis en blir for trett, er jo ikke noe man kan noe for rett og slett! vet ikke hva slags jobb du har men, mener man at det blir uforsvarlig å gjøre den jobben man gjør pga tretthet så må jo det også være grunn nok itilegg. er kiipt, men sånn er det bare desverre. man, kan jo ikke ta sovemed.i en kneik nå heller, noe som i utgangspunktet ikke er bra uansett,,, viktig å være så uthvilt som man kan til fødselen, dumt å være nærmere utbrent når den nærmer seg, snakk med legen din du:)og eller arb.giver, noen kan jo og ha litt hjemmekontor, mindre arb.timer pr.dag, jobbe 20-50%, flexitid(IA);) vet jo ikke hva du jobber med så vansk.å gi noen råd...klemklem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sover også veldig dårlig om nettene, men gjør egentlig også det når jeg ikke er gravid. I natt våknet jeg etter tre timer, og fikk ikke sove. Etter 1,5 time stod jeg opp, og var oppe i 1,5 time før jeg la meg igjen. Sovnet greit, men fikk mareritt om to små bein som stakk ut av magen min, og ingen bevegelse ellers. Så da klokka ringte innså jeg at det var den natta...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sover max 2 timer i slengen, vært slik i flere mnd nå. veldig slitsomt siden jeg bruker mellom 1-2 timer å sovne igjen, å guttene er oppe kl.6. mannen er jo sjømann så han merker jo lite til at jeg er våken hehe. å når han er hjemme kan d bli krig før han våkner,sover som en stein.

Jeg er 100% sykmeldt da pga bekkenet og svimmelhet mm, men får ikke sovet noe på dagen heller så begynner å bli vant til lite søvn. har ikke sovet en hel natt på 6 år så blir en vane:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...