Gå til innhold

Noen som har peiling på metformin?

Anbefalte innlegg

Jeg er konstant trøtt, ubehag i føttene, halsbrann, og i tillegg vener jeg TR i morgen så puppene er litt ømme. Jeg er så trøtt at jeg svimler, mister nesten balansen til tider. Noen som har peiling? Og har kjent ukjente ting nede i livmorområde. Virker som den tar knekken på cystene bare etter 2 uker med bruk. Noen som vet?

Fortsetter under...

Jeg er faktisk litt usikker pga jeg har aldri klart å gå på dem så lenge. jeg blir så fryktelig kvalm, til og med av bare 250 mg... Men syntes ikke det hørtes så veldig bra ut at du svimler og nesten mister balansen til tider. Hvor høy er dosen?

Det eneste jeg merket med metforminen var at jeg gikk ned rundt 25 kg og ikke la på meg igjenn. Håper det går over snart. Har du lest om bivirkningene ? ta kontakt med legen eller apoteket i morgen i tilfelle du ikke tåler de.

Jeg går på 2000 mg i døgnet. 2 stk 500 mg om morgenen og 2 stk 500mg om kvelden. Så det er vell kansje en høy dose. Jeg er super sensitiv på tabletter osv .Men akkurat de her tablettene har ikke gitt med noen av de skikkelig skummle bivirkningene, hvis man da ikke ser bort fra kraftig diare i 4 dager. Og det var såpass grusomt at jeg vurderte å slutte. Håper faktisk jeg går ned i vekt på dem. veier ca 15 kilo for mye.

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...