Anonym bruker Skrevet 23. februar 2011 #1 Skrevet 23. februar 2011 Hvis du kunne vært/blitt hva du ville - hva ville du vært?
Anonym bruker Skrevet 23. februar 2011 #2 Skrevet 23. februar 2011 Forfatter og lege/medisisnk forsker. Produktdesign er også noe jeg hadde likt meg i! Jeg er fortsatt ung, og gjør det godt på skolen. Så jeg kan nesten bli omtrent hva jeg vil, og jeg klarer å holde frem med skolearbeid og slikt:)
Anonym bruker Skrevet 23. februar 2011 #4 Skrevet 23. februar 2011 JORDMOR (er på vei mot målet og drømmen)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå