Gå til innhold

Herregud hva feiler det meg???!


Anbefalte innlegg

Skrevet

Fy f.....var på butikken å handla i sted. Var helt i min egen verden og veldig sulten. Plukket både det ene og det andre i kurven.

 

Så kom en tidligere bekjent bort å hilste på meg mens jeg plukket epler i en pose. Vi snakket litt og plutselig hadde jeg tatt en bit av det ene eplet!! Uten å tenke meg om!!! Han så skikkelig sjokkert ut, og jeg rødmet og holdt på å dø av skam....

 

ER DET FAEN MEG MULIG Å BLI SÅ FJERN?????

 

Flau......!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror jeg ville unskyldt meg med ammetåke jeg da... hehehe Sånnt skjer:)

Skrevet

Hehe, det var jo egentlig bare morsomt da! Hadde ledd selv jeg;)

 

 

Skrevet

Det var i grunn veldig morsomt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...