Anonym bruker Skrevet 23. februar 2011 #1 Skrevet 23. februar 2011 Jeg trenger noen nye, behagelige men pene antrekk til hverdags og jobb nå som magen blir synlig større. Jeg er ca like slank som henne på bildet utenom magen...Hva synes dere? http://www.victoriassecret.com/ss/Satellite?ProductID=1265400318545&c=Page&cid=1295527776920&pagename=vsdWrapper
Anonym bruker Skrevet 23. februar 2011 #2 Skrevet 23. februar 2011 Fikk jeg utrolig lyst på til meg selv iallefall. Så jeg likte det veldig godt. Vet ikke om jeg kunne gått med det på jobb da. Er litt dress og slips kode der blant mannfolket og skjorte og finbukse på meg. Men når en er gravid må det jo være lov
Anonym bruker Skrevet 23. februar 2011 #3 Skrevet 23. februar 2011 Absolutt! Ikke f*** om jeg presser meg ned i trange bukser ihvertfall...Elsker tights og prisen på dette antrekket(tights+cardigan) er 59 dollar. Ikke så halvgærn't det;) HI
Anonym bruker Skrevet 23. februar 2011 #4 Skrevet 23. februar 2011 Veldig, veldig fint! Hadde ikke funket på jobben min, men kunne gjerne kjøpt det til fritids (sitter på jobb as we speak gravid i uke 35 med penbukser utvidet med to hårstrikker over magen, hvit lang skjorte som skjuler bukselinningen og dressjakke som er utenkelig å få til å møtes noe sted nær midten, samt 10 cm hæler ;-D) Go for it! Men husk 25 % moms + tollbehandlingsgebyr i tillegg til shipping.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå