Anonym bruker Skrevet 23. februar 2011 #1 Skrevet 23. februar 2011 Suging er kilde til svært stor nytelse for de fleste menn, og de aller fleste menn liker det mer enn godt. Men vi har også forståelsen for at kvinner ikke liker det. Vanskelig å godta, men sånn er livet. Det er også riktig det en påpeker i en av sexdebattene, at menn vil gjerne bli sugd, men står også gjerne over slikking. Nå sitter ikke jeg med fasiten for alle menn, men jeg vet at det er sånn for mange av oss.
Anonym bruker Skrevet 23. februar 2011 #2 Skrevet 23. februar 2011 Jeg personlig vil gjerne bli slikka, men står gjerne over suginga Ser ut som det går begge veier gitt!
Anonym bruker Skrevet 23. februar 2011 #3 Skrevet 23. februar 2011 jeg vil begge deler. altså bli og gi folk er forskjellige
Anonym bruker Skrevet 23. februar 2011 #5 Skrevet 23. februar 2011 Jeg nyter mer å gi enn å få, for å si det slik.
Anonym bruker Skrevet 23. februar 2011 #6 Skrevet 23. februar 2011 For andre menn er det noe vi bare fantaserer om, men egentlig ikke forventer å få, like lite som vi kunne tenke oss å slikke dama nedentil (noe hun heller ikke forventer).
Anonym bruker Skrevet 23. februar 2011 #7 Skrevet 23. februar 2011 Her i huset er det kun katten som blir slikket. Og det gjør den selv :-)
Anonym bruker Skrevet 23. februar 2011 #8 Skrevet 23. februar 2011 Hehe. Ja, visse ting må en bare ordne selv:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå