Gå til innhold

Zazzy - kan du se litt på meg? :)


Tøvsjura

Anbefalte innlegg

Du har sett på meg flere ganger tidligere og hatt veldig mye rett, jeg er imponert over evenene dine! :) Nå har det seg slik at termin med nr.3 nærmer seg med stormskritt og jeg er nyskjerrig på når jenta vår har tenkt til å melde sin ankomst? Lurer også på hvordan fødselen blir + varighet (har hatt relativt korte fødsler med nr.1 og 2) samt om hun har det bra i magen min?

 

Termin 18.04.11

Jeg født 20.12.88

Samboer 12.10.83

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei du :) Hehe du gir meg mye kreditt, jeg er dessverre ikke særlig god på å se datoer/tidsperspektiv osv fordi jeg bruker tarotkort, har ikke noe særlig erfaring med det rett og slett. Prøvde meg på dato nå og fikk opp den 5. Men det hørtes rett og slett ikke rett ut med tanke på terminen din! Tror likevel at kanskje du får litt før termin. På fødsel får jeg ikke opp annet enn at det vil gå veldig fint :) Du fortsetter nok trenden med å føde forholdsvis raskt. Får bare opp gode ting for deg her, så håper det stemmer :) Lykke til med fødsel og alt videre :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes det er viktig og ikke minst hyggelig å gi ros til de av dere som er så dyktige og treffer mye rett :)

 

5. april tror nok jeg også blir litt i tidligste laget, men hvem vet? ;) Jeg lurer på om hun ikke melder sin rundt 10.april, i allefall litt før termin. Blir spennende å se! :) Håper virkelig at denne fødselen blir en flott opplevelse, hadde en ganske intens fødsel med nr.2 til tross for at den var kort. Fødsel nr.1 går under sjangeren "drømmefødsel" så satser på en slik en :)

 

Ser du om min samboer er med på fødsel? Han jobber et stykke unna sykehuset (1 times kjøring +/-) og i såfall om jeg vil ha noen andre der? Har spurt min mor om hun kan være stedsfortreder i så tilfelle.

 

Takk for at du tok deg tid til å se på meg og ikke minst lykkeønskningen :) Og mass lykke til videre i svangerskapet ditt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...