Anonym bruker Skrevet 23. februar 2011 #1 Skrevet 23. februar 2011 Det var da veldig så opptatt dere kvinner er av å diskutere sex her inne på babyforum! Er dette hverdagskost her, skal jeg komme innom oftere! Mye interessant lesing... Hilsen mann som oppdaget konas favorittforum, og koser seg med det:-D
Anonym bruker Skrevet 23. februar 2011 #2 Skrevet 23. februar 2011 Det er vinterferie og fjortisene kjeder seg og har tid til å tilfredsstille sin seksuelle nysgjerrighet på nett.
Anonym bruker Skrevet 23. februar 2011 #3 Skrevet 23. februar 2011 I dag er mye mer enn normalt. Siden får ofte et dagstema. Enten barnehage, kontantstøtte, vaksine osv. I dag var det spruting git. I morgen kan det være Reimadresser. Gled deg! Din kåtulf!
Anonym bruker Skrevet 23. februar 2011 #4 Skrevet 23. februar 2011 Jeg er mer opptatt av de åndelige ting.
Anonym bruker Skrevet 23. februar 2011 #5 Skrevet 23. februar 2011 Hehe, ja mange spennende tråder her i dag, og mange av oss damene er kåte gitt. ;-P
Anonym bruker Skrevet 23. februar 2011 #6 Skrevet 23. februar 2011 Hahaha! Og her har vi ei aleinemor som må glufse litt bare det lukter litt mann.
Anonym bruker Skrevet 23. februar 2011 #7 Skrevet 23. februar 2011 De er kanskje ikke så pirrende (sånn sett fra en manns ståsted, iallefall) disse sexdebattene, men de er temmelig underholdende, og tidvis lærerike;-) Hilsen mannen på konas forum
Anonym bruker Skrevet 23. februar 2011 #8 Skrevet 23. februar 2011 Hvordan er du i senga etter at det har gått for deg, da? Sovner du nesten med det samme, eller sørger du først forå gi din kone noen heftige orgasmer?
Anonym bruker Skrevet 23. februar 2011 #9 Skrevet 23. februar 2011 Kona mi får orgasme først, deretter jeg. Det er i grunnen standarden, bortsett fra en gang av og til når kona har "veledighetssex" med meg. Hun vil bare ha nærheten, jeg vil ha begge deler. Da gir hun meg det jeg vil ha. Ofte har vi sex rett etter at ungene er lagt, så da legger jeg meg ikke til å sove etterpå;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå