Gå til innhold

Er det mange kvinner som misliker å suge mannen sin ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lurer av nysgjerrighet. Det er tydelig at vi er svært forskjellige på dette. Skjønte det etter innlegget om svelging, hehe....

Jeg elsker nemlig å suge mannen min, suging er noe av det deiligste med sexen. jeg blir utrolig kåt av det, og mannen blir megatent. Jeg får også masse skryt for hvor bra jeg gjør det, haha, og da er det ekstra deilig:-D

Har aldri tenkt at dette er noe man kan syns er ekkelt!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, jeg synes det er ekkelt. Ble tvunget til oralsex da jeg var yngre og det sitter i :/ Har heldigvis er forståelsesfull mann. Hender jeg kan overraske med litt kos, men ikke til han får utløsning. Det klarer jeg bare ikke... :(

Skrevet

ja jeg syns det. skulle ønske at jeg liker det, vil jo gjøre det for mannen min.

Jeg synes den første smaken, når de små dråpene kommer, ikke når han kommer, men helt i begynnelsen, smaker så vondt.

brekker meg, en blandning mellom smaken av den væsken, og at jeg brekker meg lett, som ved tannpuss og sånt.

har du noen tips blir jeg glad.

Skrevet

ekkelt og overhode ikke opphissende.

Skrevet

Jeg har aldri gjort det og kommer aldri til å gjøre det heller. Det byr meg direkte i mot. Jeg føler for å brekke meg bare ved tanken.

Sånn er det bare, ingen er lik. Og mannen min får bare godta det.

Han har ikke særlig stort behov for sex generelt. Da trenger jeg mer og må godta mindre enn jeg vil ha i perioder. F eks nekter han all form for sex under graviditet.

Skrevet

Kunne ikke falle meg inn å gjøre det, og heller ikke mannen min kunne tenke seg å slikke meg, antar jeg.

Skrevet

Oi!! Når jeg ser at det er flere som synes det er ekkelt enn de som liker dette ble jeg temmelig overrasket! Jeg elsker både å få og gi oralsex.

Og kjæresten min blir utrolig tent av å se på meg mens jeg suger han ^_^

Jeg kan jo også brekke meg om den kommer for langt ned i halsen, men det går jo fint an å styre hvor mye man tar inn i munnen.

Skrevet

jeg liker heller ikke de dråpene som kommer når mannen blir kåt (liker ingen kroppsvæsker), så når jeg merker at de kommer, er jeg alltid klar med hånden og bare stryker de bort uten at han merker det.

det er jo veldig lite som kommer, vanligvis.

hvis ikke du liker å ta hele penisen i munnen på en gang, kan du bruke tungen. det elsker de fleste menn:-) penisen er superfølsom bak, der penishodet starter. der den "strengen" er, vet du....? jeg bruker ofte å leke litt hardt med tungen der, blant annet...

huff, ikke lett å forklare den type ting uten å vise, hahaha:-D skulle gjerne forklart det bedre, men du kan jo prøve deg frem litt ? kanskje du finner noen triks du liker og ikke syns blir ekkelt ? det meste er mulig:-)

hilsen HI :-D

Skrevet

Jeg ble også overrasket! Det viser bare hvor utrolig forskjellige vi er. Jeg kunne ikke ha akseptert et sexliv uten oralsex! Det blir utrolig fattig for vår del.

Skrevet

Jeg gjør det gjerne. Men har full forståelse for at ikke alle vil.

Noen kvinnfolk som suger kan bli utrolig høy på seg selv og se ned på og synes synd på mennene til de som ikke vil.

Hallo? Om du suger eller ei har ikke så mye å si på hvor deilig du er i senga ellers.

Skrevet

hahahaha!!!!!!

Har du møtt mange damer som er høye på seg selv av suging ??!! Og jeg ante ikke at suging pr. definisjon definerer kvaliteten på sexen...?

(for meg gjør det det, fordi jeg elsker å suge. hvis mannen ikke hadde likt å bli sugd, hadde jeg sett meg om etter noe annet etter første date)

Skrevet

Ja nettopp slike som deg 14.15

Jeg elsker også å suge. Men går da ikke å rakker ned på de som ikke liker det.

Skulle tro du hadde kuk selv, fnis...

Skrevet

Mislikte det i begynnelsen,men nå får han blow job hver gang vi har sex.

Han maste om det i begynnelsen,men jeg var ikke klar for det så tok vel 6 mnd før jeg gjorde det.Han er min første på blow job.

Ofte får han flere ganger for dagen.N bor vi ikke sammen derfor.Han er kjempehappy :-)

Skrevet

du må ha svært dårlig selvfølelse siden du opplever det jeg skriver som å rakke ned på andre kvinner!

Det er ikke å rakke ned på å trekke frem hva man liker, skjønner du. Hahahaha! :-D

Skrevet

HahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaHahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaHahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaHahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaHahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaHahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaHahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaHahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaHahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaHahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha

HahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaHahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaHahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaHahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaHahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaHahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaHahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaHahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha

HahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaHahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaHahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaHahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaHahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaHahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaHahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaHahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha

HahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaHahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaHahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaHahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaHahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaHahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaHahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaHahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaHahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaHahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaHahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha

HahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaHahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaHahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaHahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaHahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaHahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaHahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaHahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaHahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha

Skrevet

ja, ikke sant:D

det svaret der taler for seg. tviler på at du elsker så suge, som du sier. Hehe. men skjønner ikke helt greia di.

Skrevet

Jeg er enig med 14.19 Når man begynner et innlegg med hahahahaha!, så virker man ikke særlig hyggelig eller saklig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...