Gå til innhold

Hmm..tredje dag med smilefjes på el-testen..???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har opplevd lignende eller som vet hvorfor det skjer? Betyr det at egget ikke er sluppet? Har hatt feber og omgangssyken..vet ikke om det kan påvirke resultatet.. Har vanligvis tatt el-test fram til den ble positiv og ikke flere dager..men tenkte jeg skulle prøve lenger denne pp.. Fort gjort å bli forvirret merker jeg..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det får jeg også. Ble litt stresset av dette etter tre påfølgende måneder med det samme. Derfor gikk jeg over på billigstrimler, og disse er positive 1-2 dag. Siden jeg har fått smilefjes også når jeg helt sikkert ikke har EL (og ikke er gravid) har jeg konkludert med at CB digital nok er i følsomeste (er det et ord?) laget. Og derfor blir fastsetting av EL mer komplisert med den digitale, og derfor ubrukelig for meg.

Prøv med billigstrimmel?

Skrevet

I dag fikk jeg smil igjen..FJERDE dagen på rad! Og nå er jeg på dag 20 i syklusen min.. Betyr det at jeg fortsatt ikke har hatt eggløsning?? Hva er det som skjer med meg?

Opplevde du noen gang å få smil i fire dager? Er det noen andre som har opplevd det? Tror jeg burde gjøre som du sier og gå over til billigstrimler..har bare tenkt at de er verre og tolke og at det er lettere å bare se et smil..men der tok jeg feil. Så fort jeg fikk smil på el-testen forrige pp, så tok jeg ingen fler tester og passet på med sengekos de neste to dagene.. Dagene etter var ikke så farlig tenkte jeg..for da hadde jeg jo allerede hatt el..men dette var sikkert dyrbare dager!! Er litt sint på CB kjenner jeg!

Skrevet

Heisann

Jeg har hatt fire dager med positiv CB test .. Da fikk jeg EL på den fjerde dager...

Denne Mnd har det bare vert tull .. Får pos og neg test på samme dag.. Det har skjedd fire dager på rad så nå vet eg ikkje ka eg ska tro .. Er på dag 19..

Skrevet

Fikk du negativ test på femte dagen, eller andre tegn på el? Har aldri prøvd å ta to tester på samme dag..er det CB du bruker nå også? Huff..så kjedelig at disse testene må lure oss, hvis ikke det er kroppene våre som lurer testene da.. Ser ut som vi har ikm rundt samme tid ;)

Skrevet

Bruker cb sine ja

jeg tempet samtidig så tempen økte etter fjerde dagen plus at eg fikk mensen 14 dager etter det igjen..

Denne mnd e eg bare forvirret.. I dag fikk eg en av de laveste tempene eg har hatt... Forhåpentligvis kommer el i dag da..

Skrevet

Skjønner..Blir liksom et sjansespill hele greia med å treffe el, og har litt lyst å kaste alle tester og bare la naturen gå sin gang. Desverre er det lettere sagt enn gjort. Men temping er sikkert ikke dumt, da har man kanskje litt mer tydelig oversikt.

Krysser fingerene for at vi får el i løpet av dagen..og for at det hele kan resultere i novemberbarn ;)

Skrevet

mrs_mana,

grunnen til at du har fått både negativ og positiv test på samme dag, kan godt være fordi det hormonet som forsterkes ved eggløsning (husker ikke navnet), øker iløpet av dagen.

så at det var ei aen en plass som hadde skrevet at det vanligvis ikke økte før rundt kl 14 på dagen, så fks hvis du har testet en negativ på morningen, og fått positiv senere på dagen, så kan jo dette være forklaringen?

hvis du har testet omvendt derimot, (positiv på morgen, negativ på dag/kveld), så kan jo også forklaringen være at morgenurin oftest er mest gunstig, da det er da du får det mest gule og dermed konsentrerte urinen. og senere på dagen har du jo drukket, og da blir urinen mer spedd ut.

Jeg fikk plutselig litt mer utflod enn vanlig på tirsdag og håpte det var EL, tok derfor test (billigetester), og fikk negativ, på onsdag tok jeg igjen, og jeg mener iallflall etter egne øyne at streken ble litt sterkere enn dagen før. så tok jeg igår (torsdag), og da var den positiv, iallfall etter mine øyne å bedømme.

synes disse billigtestene er litt vanskelige å tyde siden det står at streken skal være like sterk eller sterkere enn den andre streken.

men siden jeg nå fikk se at streken ble sterkere, så mener jeg at den må ha vært positiv i går, fordi den ble svak igjen i dag.

testet med morgenurin forresten

Skrevet

Hei:)

Jeg har bare testet en gang om dagen, med morgenurin. Var Metti som hadde fått både pos og neg på samme dag. Men er forvirret jeg også, så tar imot alt av tips;) Fikk pos test fire dager på rad..i dag morges var den neg, så lurer på om jeg endelig har fått el? (kan altfor lite om dette). I går morges var den pos, i dag morges var den neg.. Har ikke hatt noe el-slim (så vidt jeg vet i hvert fall), har bare hatt vanlig utflod.. Og etter meg og samboer hadde sex i går kveld, var det lys rosa farge på "sølet" når jeg tørket meg etterpå (Sorry detaljene).. Kan dette bety at jeg hadde el? Hørt at noen kan blø litt ved el og at man da er ekstra fruktbar..men jeg hadde ikke noe klart blod.. Alt var liksom bare lys rosa. Er ikke lett å bli klok på kroppen sin altså;p

Skrevet

Hei!

Jeg har også opplevd flere dager på rad med smil på cb digitale el tester, og testet positiv med en cb digital, og negativ med en annen cb digital på samme urin!!! Fikk meg en time til gyn 3 dager etter siste positiv test, og gjett hva gyn så? Joda det var et stort fint egg - i eggstokken min! Eggløsningen kom til å skje 2-3 dager etter gyn timen, både etter størrelsen på egget og tykkelsen på livmorslimhinna å dømme! Tok også en blodprøve 7-9 dager etter den dagen gyn mente el kom til å skje, og resultatet fra blodprøven viste at eggløsningen skjedde når gyn mente den ville skje... Gyn ba meg kaste alle el-testene fra cb, for de var ikke til å stole på...

Jeg stoler ikke lenger på cb digtial el tester! På billigtester kan man jo se om streken blir sterkere og sterkere slik at man finner ut hvilken dag den er positiv, mens på de digitale må man bare stole på smilet... I tillegg er de fryktelig dyre i forhold til billigtester, så da risikerer man å kaste bort flere hundre kroner pr syklus for et uriktig svar...

Skrevet

mrs_mana,

jeg fikk også positiv el-test igår morges, og negativ i dag morges. (var også negativ tirs og ons, kun positiv i går, torsdag).

jeg har heller ikke sett noe til det der el-slimet enda...

skal det ikke etter teorien komme iløpet av 24-48 timer????

vet ikke med rosa fargen din på slimet, jeg har ikke fått noe, og hadde sex i går jeg også. hmmm

Skrevet

har du merket noe til kvalme forresten, mrs_mana???

det er vel så og si det eneste "unormale" jeg har lagt merke til, til nå.

ikke noe stikking i den ene siden eller noe.

Skrevet

Heisann;)

Skjønner at du ikke kjøpte dem igjen for å si det sånn..tror det er siste gangen jeg bruker 350 kr på noe som ikke virker. Men hvor bestiller du billigtester? Og tar det lang tid før du får de? Skal til gyn 9 mars, blir spennende å se hva han sier..hvis han kan se om jeg har hatt el?

Skrevet

Hei M1988;)

Er til å bli tullete av all denne testinga..hehe:) jeg hadde negative tester forrige uke, denne uka har jeg hatt positiv på mandag, tirsdag, onsdag og torsdag.. I dag var den negativ igjen. Testet på ca samme tid hver dag.. Fortsatt ikke noe el-slim, men det tror jeg at jeg aldri har hatt noe særlig av før heller.. Denne mnd har jeg drukket masse grapefruktjuice også, og det skal jo gi mer slim, men har ikke drukket juice etter jeg fikk positiv test..

Rart du nevner kvalme..våknet i sekstida i dag tidlig av at jeg var skikkelig kvalm.. Lå våken ti min, så gikk det over og jeg sovnet igjen.. På tirsdagen kastet jeg opp på ettermiddagen..men hadde feber og løs mage også, så tror det var omgangssyken bare..

Litt av et mysterium det greiene her..Hehe;) hold meg oppdatert om du ser noe til noe slim og hvordan det er med kvalmen din da.. Har du lang syklus forresten? Jeg er på dag 21 i min syklus nå..

Skrevet

add meg på msn eller facebook, så kan vi snakkes der!

blir litt tungvindt over her i lengden...

sender deg en mld til innboksen din her inne med mail og face :)

Skrevet

du har visst ifølge ibm ingen brukerprofil, så jeg får ikke sendt deg noe mld her inne :/

kan du sende meg en mld med ditt heller?

Skrevet

sendt deg melding i innboksen din med mailadr mi så du kan legge meg til på msn :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...