Gå til innhold

Noen av august damene som har fått vite kjønn og i hvilken uke???


Alida*Englebarn

Anbefalte innlegg

Spennende å høre om noen vet kjønnet. Er i uke 16 og venter på ultralyd time:-) Jeg tror jeg venter jente:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er i uke 15, 14+3 i dag, og skal ha ultralyd 22 mars. Så da må jeg vel egentlig bestemme meg før den datoen om jeg vil vite kjønn eller ikke... Jeg har tenkt jeg ikke vil vite d, men så vil veldig gjerne mannen min vite det. Han er mer og mer innvolvert om dagen (veldig søt), og han syns det blir lettere å forholde seg til babyen vår om han vet kjønnet. Så da blir det nok til at vi får vite det, syns jo det er viktig at han tar del i graviditeten også! :) Ellers "føler" jeg at det er en gutt, men har jo ingen holdepunkter for den følelsen... Blir spennende!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

var på ul på st.olav på fostermedisin i går i uke 14+4 og legen sa at det var 99% sikkert at i magen min bor en gutt:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har akkurat fått legen til å søke om fødested, er i uke 16 og har ingen aning om når jeg får ultralyd:-o Hørte noen sa den datoen kommer med svar fra sykehuset på søknaden. Jeg vet ikke, kanskje jeg skal ringe å bestille, er i uke 15.4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er i uke 18 (17+4) nå og skal på ultralyd i morgen! Kjempespent! Jeg fikk autimatisk innkalling til ultralyd sammen med bekreftelse på fødeplass, så du får det sikkert du også :-) lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fikk vite at det mest sannsynlig blir gutt på privat ul 11+3! Dette fordi han spriket med beina mot oss, hehe..det var en liten nupp der gitt;) Kunne jo vært noe annet også siden det var så tidlig, men nupp er nupp;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...