Gå til innhold

I 2006 var Dib et hyggelig sted å være..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det gikk an å stille spm, alle slags spm, og få normale svar. Selv om man lurte på om man kunne spise ditt eller datt, eller om hvilken vei sete skulle plasseres i bilen. De siste fem årene har har endret dette totalt, og det er ikke lenger hyggelig å være her.. Jeg tenker meg meget godt om hver gang jeg poster et innlegg her, men hver gang får man sure svar, spørsmål om hvor dum man er osv UANSETT hva man spør om.

Syns dette er trist. Ikke rart det er krig i verden, eller at folk mobber hverandre.. Dette er vel heller en lekeplass for mobbere.

:(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er helt enig! Jeg var også her i 2006 og det var mye hyggeligere OG man fikk svar på vanlige spørsmål. Nå gjelder det tydeligvis å være så provoserende som mulig.

Skrevet

Helt enig, derfor har jeg begynt å være mer inne på babyverden i stedenfor.

Skrevet

Ja, jeg orker ikke å være her mer,jeg heller.

Slitsomt å finpusse hvert innlegg og lese gjennom med lupe før man poster det, for å unngå å si noe feil, spørre om noe dumt, ha en skrivefeil eller noe annet som tydeligvis kvalifiserer til å stilles i gapestokk.

Skrevet

Det er vel en grunn til at det hat gått fra 2-3000 påloggede til 2-400... Var mye triveligere her før.

Skrevet

Jeg var her i 2005 og 2006 også, og det var jammen meg MYE drit her den gangen også!!!!!!!!!!!!!! Men mye dauere nå ... =(

Skrevet

jepp helt enig! var her i 2006 jeg oxo! men er her ikke så mye lenger! men husker jo at det var et par "spesielle" folk da oxo! var vel noen som diktet opp historier om at de var gravid osv. Men merker godt det at aktiviteten har dabbet av. Ramlet jo inn innlegg før, å fikk masse svar! men er ikke det samme nå nei!

Skrevet

Var da jaggu leven nok den tia også husker jeg, synes ikke det er mye forandring. Spørs jo hvilket forum man velger å hendvende seg i. Anonymforumet har jo tatt over etter anonymknappen ble fjernet på kranglesiden, og før kranglesiden var det jo et lurveleven på skravlesiden også før de fjernet anonymknappen der.

Skrevet

Forskjellen på 2005/2006 og nå er at tidligere var Skravlesiden den siden med mest aktivitet og skikkelige debatter. Man kunne skrive et innlegg og få gjerne 10-15 svar på noen timer. Anonymsiden hadde like mye drittslenging, men de fleste var ikke der inne.

Nå er det anonymsiden som er den aktive siden og man får omtrent ikke svar på skravlesiden. Man blir tvunget til å skrive innlegg her inne for å få svar og da må man også tåle masse unødvendig drittslenging.

Jeg stemmer for at anonymsiden blir stengt i en måneds tid slik at vi få skravlesiden oppe å gå igjen, så kan kranglefantene holde seg på kranglesiden....der de burde være.

Skrevet

Ja, men er det noe spesielt med Dib?

har brukt mange forskjellige forum, i ulike sammenhenger, og har aldri opplevd maken til frekke tilbakemeldinger. Det er ihvertfall helt tydelig at de ansvarlige ikke har kontroll, og at moderatorene ikke fungerer.

Det skulle da ikke være så vanskelig å sørge for at dette er et ok sted å være?

Men jeg takker for meg, og tar min hatt og går.

Innom av og til for underholdninges del.

Skrevet

Jeg var her ikke i 2006, men kom i 2007, og det har vel vært forferdelig helt siden jeg kom inn hit, da.

Jaja.

Skrevet

i 2006 det var vel da Dr. Yppert herjet.

Skrevet

Merkelig at så mange klager over hvor forferdelig det er her, samtidig som det er vi selv, og ingen andre, som skriver her inne.

Skrevet

Jeg var også her i 2006, men da hoppet jeg over alle innlegg som ikke omhandlet babyer og forhold som kunne sammenlignes med det jeg var i.

Nå titter jeg innom her av å til, har barn som nå er 3 og 4 år, gir blanke i andres meninger om ditt og datt, og leser her kun for underholdningen :)

Dritt var det da også, men jeg ble kjent med mange herlige damer igjennom disse sidene :)

Skrevet

Jeg begynte her i 2006, og er IKKE enig. Det var en hatsk stemning, f eks hvis man dristet seg til å si at keisersnitt ikke er det eneste saliggjørende, og at det er lov å anstrenge seg litt for å få til ammingen. Gale "stalkere" som søkte gjennom årsgamle innlegg for å finne sitater de kunne misbruke osv.

Skrevet

Jeg begynte her i 2006, og er IKKE enig. Det var en hatsk stemning, f eks hvis man dristet seg til å si at keisersnitt ikke er det eneste saliggjørende, og at det er lov å anstrenge seg litt for å få til ammingen. Gale "stalkere" som søkte gjennom årsgamle innlegg for å finne sitater de kunne misbruke osv.

Skrevet

Begynte å vanke her i 2006, og nei det var ikke noe bedre da.

Skrevet

Jeg liker Dib jeg. Har vært på bim/dib siden 2005, og frekke har folk vært hele tiden. Jeg har fått høre at jeg virker som en god mor, at jeg ikke egner meg til å ha barn, at jeg er dum, at jeg er hyggelig osv osv.

Jeg liker at folk svarer ærlig, og jeg ler ofte av svarene som kommer her. Det frekke lar jeg ikke gå inn på meg i det hele tatt, noe må man jo ta med en klype salt!

Her kan man blåse ut av seg om man vil, får svar på det meste, lære nye ting og le!

Heia Dib!

Skrevet

Jeg er helt enig med HI, og synes at det ville vært en god ide å legge ned anonymsiden og heller få opp Skravlesiden igjen. De som da vil krangle kan være på Kranglesiden.

Jeg var sist her inne i 2006/2007 og kontrasten er stor synes jeg.

Skrevet

Den som synes at alt var bedre før har dårlig hukommelse.

Skrevet

Jeg var her i 2006 og synes ikke det var hyggelig :s

BIM var hyggelig da :) Nå er det jo sååå dårlig med liv der...

Skrevet

Uffda, dårlig med liv på bim, det hørtes ikke bra ut.

Skrevet

Ok, jeg trodde vi snakka om BIM siden det er der jeg er innlogget. Anonymsiden er vel felles..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...