Anonym bruker Skrevet 23. februar 2011 #1 Skrevet 23. februar 2011 I dag står valget mellom babykino eller vaske huset. Fornøyelse eller fornuft?
Anonym bruker Skrevet 23. februar 2011 #2 Skrevet 23. februar 2011 Babykino Huset kan vaskes i morgen vet du Da er det nærmere helg også,hihi..
#Ariadne# Skrevet 23. februar 2011 #4 Skrevet 23. februar 2011 kos deg på babykino=) så tar du kjøkkenenet og badet i ettermiddag. så blir det ikke så mye i morgen.
Anonym bruker Skrevet 23. februar 2011 #5 Skrevet 23. februar 2011 Takk for at dere er enige! Da tar jeg kino i dag, så skylder jeg på dere når mannen min kommer hjem og huset ikke er vasket! :-) HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå