Gå til innhold

Middag i dag?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Pølse og pasta rett namnam.

Kalkun pølser i småbiter stekes i lag med purre og taco krydder (pose med krydder som er i taco kittet) Lag vanlig hvitsaus.Koker opp pasta "båndpasta" som legges i bunnen av ildfast form, pølsene heldes over og sausen til slutt. gratineres i ovnen med ost på toppen.. Serveres med en frisk salat og event. brød..

Skrevet

stekte nudler med kyllingkjøttdeig, kål- og gulrotstrimler, mais, purre, soyasaus og sursøt saus.. :)

Skrevet

gulrotsuppe med kylling og foccacia

så oppskrift på nett...

Skrevet

Lapskaus :)

Fikk med hjem fra mamma/pappa igår, så er bare å varme opp :) Deilig!

Skrevet

Blir hjemmelaga brun-lapskaus i dag, har mye rester etter kotelettmiddagen fra i går å bruke opp siden mannen plutselig måtte dra på langtur og ikke kom hjem til middag. Har egentlig mest lyst på hjemmelaga vårruller, kimchi og nudler++...men det får jeg heller ta på fredag, i morra skal vi spise på skolen til eldstemann.

Skrevet

Panert torsk med grønnsaker til ungen. Laks og agurksalat til meg:)

Skrevet

Karbonade, stekt løk, speilegg og stekte poteter :)

Skrevet

Tacokrydret kyllingfilet i strimler, ris (potet til barna), salat, rømme og tacosaus.

Holder på med å spise oss gjennom det som ligger i fryseren, for å spare litt penger. ;)

Skrevet

I dag blir det fiskegryte fritt etter svigermors oppskrift. Yam yam. Tenkte å lage nok te at det blir maddag i morra og:)

Skrevet

Taco faktisk! Prøver å spise opp det vi har i skuffer og skap ;)

Gjest frøken_førstegangs-med gutt<3
Skrevet

Kylling og ris med Toro kyllingsaus og masse grønnsaker til (takk Toro, hehe)

Skrevet

Har svigermor på besøk så vi skal kose oss ekstra i dag :)

Helstekt rosmarin og hvitløkskylling med søtpotet og pastinakkpure, hjemmelaget potetstappe, asparges og fløtesaus :)

Skrevet

Idag blir det superenkelt siden jeg ikke har handla. Det blir grilla burgere av storfe eller kylling med det faste tilbehøret. (grove brød da, er tross alt midt i uka)

Har laga sukkerfri gelè, så blir vel det til dessert. (kjenner jeg meg selv rett, så pisker jeg vel litt av den kremfløten som står i kjøleskapet også, hehe)

Skrevet

Hjemmelaga fiskekaker, krydra potetmos og brokkoli:) Fryktelig lettvindt (når fiskekakene allerede er stekt og ligger i fryseren...)

Skrevet

Vi bor i esker og skal ut og handle litt etter barnehagen, da blir det nok mc donalds idag.

Skrevet

Ovnsrett med fisk, brokkoli og ostesaus servert med poteter :-)

Skrevet

Fiskepinner, hjemmelagd potetstappe og grønnskaker.

Skrevet

I dag har jeg laget plukkfisk, og det ble veldig godt :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...