Gå til innhold

Middag i dag?


Jubelbrus*

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Pølse og pasta rett namnam.

 

Kalkun pølser i småbiter stekes i lag med purre og taco krydder (pose med krydder som er i taco kittet) Lag vanlig hvitsaus.Koker opp pasta "båndpasta" som legges i bunnen av ildfast form, pølsene heldes over og sausen til slutt. gratineres i ovnen med ost på toppen.. Serveres med en frisk salat og event. brød..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lapskaus :)

 

Fikk med hjem fra mamma/pappa igår, så er bare å varme opp :) Deilig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir hjemmelaga brun-lapskaus i dag, har mye rester etter kotelettmiddagen fra i går å bruke opp siden mannen plutselig måtte dra på langtur og ikke kom hjem til middag. Har egentlig mest lyst på hjemmelaga vårruller, kimchi og nudler++...men det får jeg heller ta på fredag, i morra skal vi spise på skolen til eldstemann.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tacokrydret kyllingfilet i strimler, ris (potet til barna), salat, rømme og tacosaus.

Holder på med å spise oss gjennom det som ligger i fryseren, for å spare litt penger. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har svigermor på besøk så vi skal kose oss ekstra i dag :)

Helstekt rosmarin og hvitløkskylling med søtpotet og pastinakkpure, hjemmelaget potetstappe, asparges og fløtesaus :)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Idag blir det superenkelt siden jeg ikke har handla. Det blir grilla burgere av storfe eller kylling med det faste tilbehøret. (grove brød da, er tross alt midt i uka)

Har laga sukkerfri gelè, så blir vel det til dessert. (kjenner jeg meg selv rett, så pisker jeg vel litt av den kremfløten som står i kjøleskapet også, hehe)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjemmelaga fiskekaker, krydra potetmos og brokkoli:) Fryktelig lettvindt (når fiskekakene allerede er stekt og ligger i fryseren...)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi bor i esker og skal ut og handle litt etter barnehagen, da blir det nok mc donalds idag.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...