NostraStoria Skrevet 23. februar 2011 #1 Skrevet 23. februar 2011 Marcus! Usikker på om det er finest med c eller k? Prøver å få med mannen på dette navnet
Trultemora er presseklar!! Skrevet 23. februar 2011 #2 Skrevet 23. februar 2011 Vurderer dette navnet selv jeg
Linda :) Har født nr 2 <3 Skrevet 23. februar 2011 #3 Skrevet 23. februar 2011 Synes Marcus er et kjempe fint navn Jeg hadde skrevet det med C
Persille,Smule og lille Trille Skrevet 23. februar 2011 #4 Skrevet 23. februar 2011 Navnet er fint. Finest skrevet Markus. Ser mer norskt ut og virker sterkere synes jeg
snupp86♥ Skrevet 23. februar 2011 #7 Skrevet 23. februar 2011 jeg synes Marcus er ett suuuuuuuuuuuper fint navn... Men så må det sies at min sønn heter akkurat det da:) jeg valgte Marcus med c fordi jeg syns det ser "ryddigere" ut.. (hvis du skjønner hva jeg mener...) men også fordi jeg tror selv (inne i min egen lille verden) at flere heter Markus enn med c... men som sagt... JEG ELSKER DET NAVNET:)
NostraStoria Skrevet 23. februar 2011 Forfatter #9 Skrevet 23. februar 2011 Da blir det Markus med k hvis mannen min greier å bestemme seg Hvis ikke blir det noe helt annet!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå