Gå til innhold

Hva syns du om dette navnet?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Marcus!

 

Usikker på om det er finest med c eller k?

 

Prøver å få med mannen på dette navnet :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vurderer dette navnet selv jeg :)

Skrevet

Synes Marcus er et kjempe fint navn :) Jeg hadde skrevet det med C :)

Skrevet

Navnet er fint. Finest skrevet Markus. Ser mer norskt ut og virker sterkere synes jeg :)

Skrevet

jeg synes Marcus er ett suuuuuuuuuuuper fint navn... Men så må det sies at min sønn heter akkurat det da:):)

 

jeg valgte Marcus med c fordi jeg syns det ser "ryddigere" ut.. (hvis du skjønner hva jeg mener...) men også fordi jeg tror selv (inne i min egen lille verden) at flere heter Markus enn med c...

 

men som sagt... JEG ELSKER DET NAVNET:):)

Skrevet

Da blir det Markus med k hvis mannen min greier å bestemme seg :)

Hvis ikke blir det noe helt annet! :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...