Anonym bruker Skrevet 23. februar 2011 #51 Skrevet 23. februar 2011 hehehe, me too!! Jeg prøvde en gang, og syntes faktisk at det var så kvalmt at jeg kastet opp!! Nå er det morsomt, men der og da så trodde jeg at jeg skulle dø. aldri mer om jeg gjør noe slikt!!
Anonym bruker Skrevet 23. februar 2011 #52 Skrevet 23. februar 2011 Jeg både suger og svelger.. OG jeg liker det, gjør det ikke for hans nytelse bare.
Anonym bruker Skrevet 23. februar 2011 #54 Skrevet 23. februar 2011 Har ikke noen mann for tiden, jeg har en kvinne. Men da jeg hadde et mannfolk så kom han i munnen min. Og jeg svelget.
Anonym bruker Skrevet 23. februar 2011 #55 Skrevet 23. februar 2011 Dere som sier dere blir så kåte av at mannen kommer i munnen deres... når han har kommet så er han jo "ferdig". Hva får dere ut av det da? Håper virkelig han hjelper dere til orgasme selv om han har fått sitt?
Anonym bruker Skrevet 23. februar 2011 #56 Skrevet 23. februar 2011 nei takk, jeg vil ikke ha uderlivsvæsker i min munn på den måten! Brekker meg av konsistens, lukt og smak, og det har jeg gjort med de menn jeg har prøvd dette på. Jeg er åpen om det meste innen sex (med unntak av anal, ikke snabel der det kommer kabel takk!) men akkurat det å svelge for jeg ikke til for alt i verden, synes det er direkte ekkelt! Og selvom min mann elsker at kvinnen svelger (hans ex var visst veldig glad i dette) så synes han verken eller om at jeg ikke liker det. Det er bare personlige forskjeller og preferanser som han så pent sier men jeg kan suge ham og la ham ejakulere akkurat hvor han vil, så lenge det ikke er inne i munnen min!
Anonym bruker Skrevet 23. februar 2011 #57 Skrevet 23. februar 2011 Hehe, jeg opplever at menn klarer å komme flere ganger.. Så han trenger ikke være "ferdig" etter en orgasme. Og om han har fått en orgasme, og trenger litt tid, så kan en jo ta ei pause eller leke på en annen måte, har han jo for eksempel.. hender og sånn... kan ha mye moro med hender og fingre også! Og jeg elsker menn som tar meg skikkelig i munnen og som spruter i munnen min. Det går mer på setting en på hvordan det smaker. Og selvfølgelig må jeg virkelig tenne på vedkommende.
Anonym bruker Skrevet 23. februar 2011 #58 Skrevet 23. februar 2011 Det er helt greit for meg, han er jo min Svelger vanligvis ikke, men blir jo egentlig det samme om man svelger eller spytter ut når det først er i munnen...
Anonym bruker Skrevet 23. februar 2011 #59 Skrevet 23. februar 2011 En gang i blant svelger jeg. Når jeg føler for det selv.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå