Gå til innhold

Vasking av babytøy


Anbefalte innlegg

Skrevet

Vasker dere babytøyet alene eller sammen med deres egne klær?

På hvilken temp? Med hvilket vaskemiddel? Tøymykner?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vasker det sammen med vårt tøy på den temperaturen som står på.

Bruker nøytral vaskemiddel og skyllemiddel til alle.

Skrevet

Vasker det for seg selv. Stort sett på 40 grader, 60 hvis mye flekker.

Bruker Blenda sensitive og Comfort sensitive tøymykner.

Skrevet

Vasker i følge vaskeanvisningen, passer det med våre klær slenger jeg det selvfølgelig med..

Bruker omo, farget og hvitt, og litt skyllemiddel-med god samvittighet..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...