Anonym bruker Skrevet 23. februar 2011 #1 Skrevet 23. februar 2011 Vasker dere babytøyet alene eller sammen med deres egne klær? På hvilken temp? Med hvilket vaskemiddel? Tøymykner?
Anonym bruker Skrevet 23. februar 2011 #2 Skrevet 23. februar 2011 Vasker det sammen med vårt tøy på den temperaturen som står på. Bruker nøytral vaskemiddel og skyllemiddel til alle.
Anonym bruker Skrevet 23. februar 2011 #3 Skrevet 23. februar 2011 Vasker det for seg selv. Stort sett på 40 grader, 60 hvis mye flekker. Bruker Blenda sensitive og Comfort sensitive tøymykner.
Mia2011 Skrevet 23. februar 2011 #4 Skrevet 23. februar 2011 Vasker i følge vaskeanvisningen, passer det med våre klær slenger jeg det selvfølgelig med.. Bruker omo, farget og hvitt, og litt skyllemiddel-med god samvittighet..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå