blomstre Skrevet 22. februar 2011 #1 Skrevet 22. februar 2011 Vårens vakreste eventyr starter på Lillestrøm 7-10 april! http://messe.no/no/nv/prosjekt/Hage/Besokende/ Solfang kommer, kommer du? :-)
Gjest amandine Skrevet 23. februar 2011 #3 Skrevet 23. februar 2011 Ikke jeg heller.. Men var en tur på IKEA i dag og falt for deres blå og hvite hageveske med redskap.. Blanke og fine og klare til innsats sukk
Gjest amandine Skrevet 23. februar 2011 #4 Skrevet 23. februar 2011 Og må bare si det: Det er så sinnsykt deilig å være vestlending om våren at jeg aldri kommer til å flytte østover igjen!
Anne-B. Skrevet 23. februar 2011 #5 Skrevet 23. februar 2011 Jeg savner Ikea. Skal en tur til Oslo uka før, på seminar. Synd det ikke klaffa, det hadde nemlig vært helt perfekt.
Anne-B. Skrevet 23. februar 2011 #6 Skrevet 23. februar 2011 Konferanse, mener jeg. Da tror jeg at jeg tar en tur innom Gudrun.
blomstre Skrevet 24. februar 2011 Forfatter #7 Skrevet 24. februar 2011 ...og vi som ikke har annledning i april tar heller en langtur i slutten av mai, ja? http://www.rhs.org.uk/Shows-Events/RHS-Chelsea-Flower-Show/2011 :-)
Gjest amandine Skrevet 24. februar 2011 #8 Skrevet 24. februar 2011 Hørtes deilig ut.. Akkurat i dag våknet jeg med 38,5 i feber, tette bihuler, nesa full av snørr og 15 cm nysnø utenfor. Yukk. Minstemann utbrøt overrasket da han krøp under dyna til meg i dag morges at mamma er sempevam! Altså, for de som ikke skjønner 2sk, mamma er kjempevarm.. Så lenge leve drømmen om vår.
blomstre Skrevet 24. februar 2011 Forfatter #9 Skrevet 24. februar 2011 Isj! Her er det migrene som gjelder, prøvde å gape over alt for mange husmoroppgaver i går tror jeg. Var liksom så i støtet med fiskemiddag og brødbakst, så da fortsatte jeg likesågodt med kyllingsuppe av hel rå kylling og banankake, pga et stort funn av brune baner, i tilleg... (og ja noe av røra måtte jo oppi hjerteformer så jeg får testet litt herligheter-på-pinne!). Men så sa det altså pang, og rett i sengs med meg. Far måtte passe brøda som stod i ovnen. Men jaggu var det digg å våkne til ryddig kjøkken i dag... nesten så det er fristende å få migrene oftere 2sk er jeg en kløpper på... Her er favorittene for tiden sytøy og jigirt selv om det streves hardt hver morgen med å få gattiskeva (med stort, blått, bedende blikk). Og jaggu fikk jeg skryt i går for å kle av meg selv "mamma kare søl - flink mamma!"
Gjest amandine Skrevet 24. februar 2011 #10 Skrevet 24. februar 2011 Gattiskeva, du! Her er det bim, bunost og pøjse på en og samme skive. Tror det er noe 2sk over den kombinasjonen, også. God bedring! Stor trøst til meg i dag da snille damen som skulle sende meg en ny rice-kopp etter en reklamasjon hadde lagt ved pukka-te og sjokoladerosiner i pakken. Kom i posten, skal tro om hun visste det var akkurat det jeg trengte?
blomstre Skrevet 24. februar 2011 Forfatter #11 Skrevet 24. februar 2011 Rice? Er ikke det sånne melamin greier? Blir de knust på veien?... Så kjekt når man treffer på gode kundebehandlere! Og jeg var visst litt upresis i stavingen, det er vel mer "gattisjeva". Nå med kjønsj forøvrig, til kaffen hver lørdag :-) God bedring til deg også!
Gjest amandine Skrevet 24. februar 2011 #12 Skrevet 24. februar 2011 Dere biser nok sjeva, ja;-) Her i huset, manipulert av min kjære, ete(av og til bise hvis man er grei mot mammaen sin) man sjeve.. Med gatti på lørdag.. Fine melaminkopper forøvrig, når ungene skal ha i hagen og du trenger forskjellige farger for å holde en hel naboskokk fra hverandre... Kjøpte en med skår i kanten som jeg ikke oppdaget i butikken, ellers er de supre i kvaliteten.
blomstre Skrevet 24. februar 2011 Forfatter #13 Skrevet 24. februar 2011 Ingen manipulering her i huset med 2 østlanske foreldre, men sjeva spiser vi okke som... og på lekeplassen så disser vi... Foreløbig ligger det ann til rulle R høres det ut som. Men hun har hatt noen økter for seg selv der hun øver på skarring, det er skikkelig komisk! (Storesøster har rulle R) De melaminkoppene blir man i godt humør av Jeg får nøye meg med mine 2 sett tupperware i 4 farger som med ulike sugerørkombinasjoner også holder orden på naboskokker.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå