Anonym bruker Skrevet 22. februar 2011 #1 Skrevet 22. februar 2011 klage gjør de, når mannen ikke vasker hus, ikke legger doringen ned, jobber overtid, er for glad i sin grusomme mor, prioriterer kompisene, ikke viser nok interesse for barnet, er utro og legger exer til på facebook. Da er ikke mannen bra nok. Er så glad min mann ikke legger seg opp i det naturen har bestemt, nemlig at JEG skal amme, og ikke han. )
Anonym bruker Skrevet 22. februar 2011 #2 Skrevet 22. februar 2011 Ehh, hva har doringen, overtid osv med likestilling å gjøre? Vet i helt om jeg oppfatter riktig det du prøver å si. Men jeg er for likestilling, men ikke kjønnsnøytralisering. Jeg hater regler og bestemmelser som blir tredd nedover hodet på oss. Men jeg er veldig glad for at vi har kommet såpass langt med likestillingen og at menn bidrar i mye større grad i familen enn de gjorde før i tiden. Men jeg synes fortsatt vi har lang vei igjen å gå. Bla mye lettere for menn å få toppjobbene. Selv om vi kvinner har bedre papirer enn menn.
Anonym bruker Skrevet 22. februar 2011 #3 Skrevet 22. februar 2011 Jeg skjønne ikke hvor du vil hen med innlegget ditt Hi? Kvinner som er for likestilling er fæle og bare klager over mannen som ikke er bra nok. Du er glad for at mannen ikke legger seg opp i ammingen din. Og sammenhengen er... ???
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå