Gå til innhold

Hva syns dere om bryllup der det ikke blir servert alkohol da?

Anbefalte innlegg

Gjest Balle Klorin
Skrevet

Jeg respektere selvsagt brudepar som ønsker et alkoholfritt bryllup, men må likevel innrømme at jeg syns slike bryllup er litt dølle.

Dersom noen vil komme med kommentarer på at bryllup med fyll er enda døllere, så sier jeg meg enig i det, men en middelvei er her det beste.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Helt ok, men selv foretrekker jeg litt "jubel-brus" når noe skal feires ut i de små timer i hvertfall, vel å merke når barna er i seng.

Skrevet

Har vært i ett, og da smugdrakk jeg og en kompis for å stikke på en bursdagsfeiring som vi visste det ble liv i så fort anledningen bød seg. Det var bare en fyr jeg gikk i klassen med som giftet seg, som jeg ikke hadde noe spesielt nært forhold til, så jeg følte det ikke så veldig på samvittigheten heller.

Drepende gørr bryllup, ja.

Skrevet

Syns det er litt kjipt, for vin til maten er jo ikke for å bli full, men for å få mer glede av smaksopplevelsen:)

Men hver sin smak/stil, har respekt for de som ønsker slike bryllupsfester men kommer ikke til å ha det alkoholfritt i vårt bryllup.

Skrevet

Vi hadde bryllup uten alkohol. Vi er kristne,så for oss var det veldig lite naturlig å skulle ha alkohol. Det var de fleste gjestene også, så ingen som reagerte noe på det.

Skrevet

Hurra for det. Fulle folk er patetisk, barnslig, slitsomt og motbydelig.

Gjest Balle Klorin
Skrevet

Forrige bryllup jeg var i drakk jeg 3 glass vin. Ble ikke noe mer patetisk, barnslig, slitsom eller motydelig enn jeg pleier.

Skrevet

Jeg respekterer det helt om noen velger det...

Men vi hadde åpen bar i to dager, sprudle vann passer til oss og alle gjestene våre ;o) Selv drakk jeg ikke siden jeg var gravid, men vi hadde det alle tiders!

Det er jo som regel en grunn til at de ikke serverer alkohol...

Skrevet

Jeg konstaterer at du nok ikke var full. Siden du kan drakk tre glass vin. Kommentaren din blir derfor direkte søkt.

Skrevet

Jeg synes det er helt greit - så lenge brudeparet har bestemt det selv og det "passer" til dem. Hvis det skinner gjennom at det er foreldrenes valg blir det litt teit på en måte.

Men bryllup hvor alkoholen flyter og folk er drita fulle synes jeg er forferdelig!

Folk må få feire bryllup som det passer dem, uavhengig av alkohol.

Det beste synes jeg faktisk er rikelig med vin til maten og bar hvor man betaler for det man vil ha. Dette har vært de bryllupene hvor alkoholinntaket har vært passe. da drikker folk mindre fordi de må betale for det. om jeg skal gifte meg en gang, blir det sånn.

Skrevet

Å drikke alkohol er ikke synonymt med full, 21:38 - eller greier du ikke drikke uten å drikke deg full kanskje? Det klarer nemlig de fleste andre...

DIN kommentar var søkt den...

Skrevet

Kaller du dette argumenter? De bedriver jo bare personangrep og lite intelligente analyser av meg. Det er jo til å le av.

Jeg har gjennom arbeid og familietilknytning vært i svært mange bryllup. Langt flere enn gjennomsnittsnordmannen. Felles for alle det serveres alkohol i er at en og annen drittunge forkledd som voksen blir dritings. Det er bare ufint.

Det har ingenting med min evne til å drikke/ikke drikke alkohol å gjøre. Du kan jo fortsette å argumentere på nivå med en pubertal, trassig fjortis, men det virker bare dumt.

Skrevet

Kjedelig, ikke fordi jeg må bli full for all del. Men fordi jeg liker vin og vin til mat er nydelig. Og jeg syntes det blir en god stemning.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...