Undretrollet Skrevet 22. februar 2011 #1 Skrevet 22. februar 2011 så synes jeg generelt folket spiser lite?? Jeg eter som en flodhest i forhold til de fleste, burde jo vært den tjukka. Etter å ha lest menyene til mange så har jeg konkludert med at jeg har god forbrenning iallfall, for jeg spiser jo myyye og er helt normalvektig til vanlig (161 høy og ca 60 kilo). Nå er jeg gravid i uke 16 og min dagsmeny har i dag vært: Frokost: 3 ristede brødskiver med smør, leverpostei, agurk, cherrytomat og ekte majones, et stort glass melk Mellommåltid: 1 Go`morgen yoghurt og 1 banan Vann Lunsj: En brødskive med ost og syltetøy Et wienerbrød Druer Middag: To grillpølser m/ost i grovt brød med ost og mais på Maaasse heeerlig salat og tomatbønner til Kvelds: To knekkebrød med ost og paprika 1 appelsin 1 kiwi Druer m/ vaniljekesam Idag har jeg vært flink, ellers spiser jeg nok mer middag, og hiver fort innpå med lit sjoko... Trimmer et par til tre ganger i uka... høres jeg helt matgal ut eller? Følte meg som den matgrisen her inne
Anonym bruker Skrevet 22. februar 2011 #2 Skrevet 22. februar 2011 Ha,ha,ha...bra innlegg. Jeg er som deg:)
Undretrollet Skrevet 22. februar 2011 Forfatter #3 Skrevet 22. februar 2011 Godt vi er flere matglade..
Anonym bruker Skrevet 22. februar 2011 #4 Skrevet 22. februar 2011 Åååå, det handler ikke om at jeg ikke er matglad-for det er jeg virkelig. Men skulle jeg spist like mye som deg ville vekta skutt i været. Jeg er like høy som deg hi, og veier nå det samme som deg. Men, jeg har vært 25 kg tyngre i flere år, og det er mye mulig det som er grunnen til at jeg ikke kan spise så mye som jeg egentlig har lyst til. Jeg trenger (nå) heldigvis ikke så mye mat for at jeg skal ha det godt i og med kroppen min. Likevel kjenner jeg et snev av misunnelse, innerst inne skulle jeg ønske jeg kunne spise hva jeg ville, i de mengdene jeg ville, uten at det fikk konsekvenser (både vekt og helsemessig), hehehehehe. Men, til syvende og sist - vi er alle forskjellige, og det er egentlig litt fasinerende
Undretrollet Skrevet 22. februar 2011 Forfatter #5 Skrevet 22. februar 2011 Beklager til deg om jeg virket litt "dømmende". Skjønner jo at ikke alle er like, og at noen har lettere for å legge på seg, nevnte vel også at jeg skjønner jo når jeg ser disse inleggene at jeg har høy forbrenning ja... Noe jeg også er veldig takknemlig for, siden jeg er så glad i mat som jeg er... veldig fascinerende at vi er så forskjellige Og tror nok ikke at alle som kommer med menyene sine her inne, spiser så lite fordi de legger fort på seg... Så bra at du har funnet en måte å holde vekten din på Godt jobba, når man har slitt med overvekt!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå