Gå til innhold

ullundertøy i andre farger enn rosa og blått?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå er vinteren på hell og jeg er veldig lei av rosa ullundertøy. Dessuten er det litt vanskelig å matche med noen av kjolene hennes. Noen som vet hvor man finner ullundertøy i andre farger? Pierre robert har jo mye fint, men det er jo ikke noe igjen nå..

Forresten det samme med fleecesett. Syns jeg alltid må velge mellom rosa eller blått. Og dette er jo klær som frøkna bruker heele vinteren. Skulle gjerne kunne variere litt.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tom og Trine har i hverfall lilla og offhvite.

Mener jeg har sett lilla og brunt på reflex.

Skrevet

HH har fine ullundertøy til jente i hvit med blå "blonster"ranker.

På OBS fant vi lilla stilongs med hvite hjerter

Sparkjøp har rødt, hvit og lilla

Janus har i brunt, plomme, hvit, rødt, grått og grønt

Det var de jeg kom på nå

Skrevet

Jeg har kjøpt inn nesten bare hvitt ulltøy.

Fra joha og tom og trine.

Reflex har 2 fine i lilla. Og Claire, men det er ull/bomull

Skrevet

takk for mange svar. Ser ut som jeg må bestille på nett da. Bare reflex her av de dere nevner.

En annen ting jeg lurer på er hvor man kan få tak i strømpebukser i ull til barn. Syns de stilongsene blir litt løse i fasongen. Og i barnehagen går de jo rundt i "undertøyet" hele dagen så jeg syns det godt kan se litt ok ut. Aller helst vil jeg ha strømpebukser i ull i glade farger.. kravstor?

Skrevet

jeg likte ikke de fra nøstebarn Utrolig høye i livet og nupper utrolig mye.

Etter bare en gangs bruk, så den ikke ut. Så utrolig mye nupper. Me nå er sikkert tulla mi en sånn nuppeperson som mor si.

Strømpebuksene fra safa er kjempe fine. Veldig fin passform.

Selges på sparkjøp.

Må ikke forveksles med de fra tom og trine. Veldig løse rundt bena

Skrevet

Janus har ull strømpebukser, det er mest det vesla bruker.. De har i grått,hvitt,rosa stripet, tror kansje jeg har sett den i brun, mulig de har flere farger også

Skrevet

Name-it hadde mange fine ullkle.. Vet kor eg skal handle neste år iallfall :o). De hadde noen fine bukser også, i ribbestrikk..

Skrevet

Joha har beige og naturhvitt iallefall. H&M har naturhvitt, og det har de på naturkostbutikker også. :)

Skrevet

Joha har beige og naturhvitt iallefall. H&M har naturhvitt, og det har de på naturkostbutikker også. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...