Anonym bruker Skrevet 22. februar 2011 #1 Skrevet 22. februar 2011 Skulle hatt mensen idag ca, men testen var negativ på morgenen. Hvis jeg er gravid kan den være positiv imorgen eller eller bør jeg vente lenger med å teste.. vet at ingen her kan svare, men er det urealistisk å tro at den kan bli positiv på et døgn?
Anonym bruker Skrevet 22. februar 2011 #4 Skrevet 22. februar 2011 ja burde vel det.. men ikke mye tålmodighet når det gjelder dette her Håper så veldig på et kryss på testen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå