Anonym bruker Skrevet 22. februar 2011 #1 Skrevet 22. februar 2011 Jeg er 33 år og har alltid hatt et "problem"... Når forelskelsen går over så begynner jeg å tvile litt på om kjæresten er den "rette"..... Vi har vært kjærester i 11 mnd nå, men har enda ikke har hatt sex... Begynner å lure på om det er derfor kanskje.. (??)
Adele Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ Skrevet 22. februar 2011 #3 Skrevet 22. februar 2011 Er det en spesiell grunn til at dere enda ikke har hatt sex?
Anonym bruker Skrevet 22. februar 2011 #4 Skrevet 22. februar 2011 Et forhold uten lidenskap er bare vennskap, ikke noe mer.
Anonym bruker Skrevet 22. februar 2011 #5 Skrevet 22. februar 2011 Vi får ikke lov å ha sex før ekteskap... HI
Adele Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ Skrevet 22. februar 2011 #6 Skrevet 22. februar 2011 Hvordan kan forelskelsen gå over allerede før dere har hatt sex? Skulle tro dere var sprekkferdige av spenning. Jeg vil tro dere ikke passer sammen.
Anonym bruker Skrevet 22. februar 2011 #8 Skrevet 22. februar 2011 Seriøst? Er du jomfru i en alder av 33? Hvem har bestemt at dere ikke får "lov" til å ha sex før ekteskap? Ikke negativt ment, men lurer virkelig. Tenk hva dere har gått glipp av! Hva om dere gifter dere, og finner ut at dere ikke fungerer sammen i det hele tatt seksuelt??
Anonym bruker Skrevet 22. februar 2011 #9 Skrevet 22. februar 2011 Bibelen som sier det. Ikke sex før ekteskap. Man må satse på at det fungerer ;-) HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå