Gå til innhold

Klær for gravide??


Julieumulie

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei. H&M har helt fine mamma klær. Ellers er det mye praktisk og få i butikkene. Gina, Vero moda o.l Moten er veldig gravid vennlig, så det er ikke vanskelig å finne noe fint. Utfordrinen er bukser, men der er Hennes helt super ) Lykke til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sliter med å finne bukser, har noen gravidbukser fra hennes. De er behagelig og fine! Får lete litt mer. Takk for tips

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Syns jo egentlig at det er ganske dårlig utvalg av mammaklær i Bergen. Det er jo bare "H&M" og "Polarn og Pyret" av kjedebutikkene som har slike klær. Sistnevnte har forresten svært lite.

 

For mange år siden hadde "Lindex" også mammaklær, og i Danmark og Sverige har "Vero Moda" egne Mamalisciousavdelinger.

 

Men det er ingen her som har nevnt de to spesialbutikkene for gravide som vi har i Bergen sentrum: "Mor og meg" som ligger i Kong Oscarsgt v Marken, og så den andre som jeg ikke husker navnet på, som ligger under Smørsbroen. De to butikkene er faktisk ganske bra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

prøv ut nettsidene mamalicius eller noe.. (via Nameit feks ) og Ellos. de har mye variert.. Har kjøpt meg to bukser der og er veldig fornøyd.. Litt dyrt, men kjøp nøytralt/jeans så har du til eventuelle senere svangerskap, eller legg de ut for salg:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...