Anonym bruker Skrevet 22. februar 2011 #5 Skrevet 22. februar 2011 Åh gud han er fæl!!!!!! Grotesk musikk og.
Anonym bruker Skrevet 22. februar 2011 #6 Skrevet 22. februar 2011 jeg er 25 og han hadde lett fått meg i sengs. hehe hilsen Vaular-fan
Voilà Skrevet 22. februar 2011 #7 Skrevet 22. februar 2011 Jeg også! ... I tillegg har jeg jo Vaular-inspirert nick!
Anonym bruker Skrevet 22. februar 2011 #8 Skrevet 22. februar 2011 hehe..han er faktisk litt ensom om dagen
Anonym bruker Skrevet 22. februar 2011 #9 Skrevet 22. februar 2011 Søk hjelp! Fyren er heslig og musikken crap!
Anonym bruker Skrevet 22. februar 2011 #10 Skrevet 22. februar 2011 Kanskje jeg burde få meg Vaular-nick jeg og ? Jeg kjenner jo til han irl, så vet litt mer om han en musikk og utseende.. Han er kanskje ikke mannen som ser best ut her i Norge. Men mannen har karisma og er snill som dagen er lang! Fy søren, jeg har falt for Vaular jeg og! Haha
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå