Gå til innhold

Hjeeelp.. Jeg er forelska i Lars Vaular!!


Anbefalte innlegg

Skrevet

ahh.. han er jo så diiiggg..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Åh gud han er fæl!!!!!! Grotesk musikk og.

Skrevet

jeg er 25 og han hadde lett fått meg i sengs. hehe hilsen Vaular-fan ;)

Skrevet

Jeg også!

 

... I tillegg har jeg jo Vaular-inspirert nick! :P

Skrevet

hehe..han er faktisk litt ensom om dagen ;)

Skrevet

Søk hjelp!

 

Fyren er heslig og musikken crap!

Skrevet

Kanskje jeg burde få meg Vaular-nick jeg og ? :) Jeg kjenner jo til han irl, så vet litt mer om han en musikk og utseende.. Han er kanskje ikke mannen som ser best ut her i Norge. Men mannen har karisma og er snill som dagen er lang!

 

Fy søren, jeg har falt for Vaular jeg og! Haha

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...