Gå til innhold

Er så forelska, men må drepe følesene:-(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Falt fullstendig for en som jobber i bhg. Sitter her nå med 1000 sommerfugler i magen føler meg som en fjortis.

Kjenner jeg gleder meg til å hente største i bhg snart, bare for å veksle noen ord med han.

Trudde ikke dette var mulig jeg blir flau over meg selv.

Men, dette kan det ikke bli noe ut av så må kvele følesene dessverre.

Han har samboer og er mye yngere enn meg. Jeg har tre barn i bhg alder, og elendig forhold til bf.

Vet ikke hvor jeg vil med dette, måtte bare få det ut.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hehe, hørtes ut som meg! Jeg falt pladask for ped.lederen til datteren min. Da hun byttet avdeling (over til "store" avdelingen), tok det 2uker før han la meg til på facebook og sende meg melding om jeg ville møtes. Han fortalte at han hadde vært interessert lenge, men at han, av hensyn til jobben ikke hadde kunne tatt kontakt tidligere.

Vi datet hele sommern og hadde kjempe bra. Men desverre ble det ikke det helt store for noen av oss. :)

Skrevet

Synd det ikke gikk for dere.

Men, du gir meg nesten håp nå. Han skal slutte om 1 mnd, kansje han legger meg til som venn på fb.(Drømme)

HI

Skrevet

Hehe, jeg skrev faktisk et innlegg om det her inne, at jeg var småbetatt av pedlederen. FIkk til svar at han neppe så etter mødre, at han sikkert var hyggelig mot alle osv. Men jaggu så han ikke etter MEG.

Har du forsøkt å småprate ved henting/levering? Vet han at du er singel? Har du søkt han på facebook for å se om dere har felles venner? Og vet du om han er singel?

Skrevet

Hvorfor oppfordre HI til å legge an på en mann hun vet har samboer? Sklier altså...

Skrevet

Om han har samboer eller ei endrer ikke mine føleser.

Jeg holder meg på matta, men vondt å være så forelska uten å kunne gjøre noe med det.

HI

Skrevet

Sånne små svermerier opplever man jo ørten ganger gjennom livet. Kos deg med følelsen og bruk den til å forelske deg i bf igjen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...