Anonym bruker Skrevet 22. februar 2011 #1 Skrevet 22. februar 2011 Leste en plass på nettet at paracet gitt som stikkpiller til større barn og voksne krever dobbel dose en om det blir gitt som tabletter og at anbefalte dosering burde korigeres. Vil det si at jeg kan da ta 2 stk stikkpiller på 1 gram, slik at det tilsvarer to vanlige tabletter? Noen som har prøvd eller har meninger rundt dette?
Anonym bruker Skrevet 22. februar 2011 #2 Skrevet 22. februar 2011 Har jeg aldri hørt. Legen der jeg jobber skriver ut max 4 g paracet i døgnet, som tbl eller supp (stikkpiller altså). Dvs en stk 1. grams stikkpille ca hver 6 time. Hilsen sykepleier
Anonym bruker Skrevet 22. februar 2011 #3 Skrevet 22. februar 2011 Ok, takk for svar, da holder jeg meg til det som står på pakken.
Anonym bruker Skrevet 22. februar 2011 #4 Skrevet 22. februar 2011 Det er alltid lurt å lese og følge pakningsvedlegget. Kan tipse deg om felleskatalogen.no også.
Anonym bruker Skrevet 22. februar 2011 #5 Skrevet 22. februar 2011 http://www.tidsskriftet.no/?seks_id=226544
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå