Anonym bruker Skrevet 22. februar 2011 #1 Skrevet 22. februar 2011 Tosk (halvfrossen i blokk) Løk Blomkål Masser av krydder Chili pastè? Tomatpurrè Hvitost Nypoteter Har også frossne grønnsaker på lager... HVA KAN JEG LAGE?? (Mannen liker ikke hvit/fløte saus så det er utelukka)
Anonym bruker Skrevet 22. februar 2011 #3 Skrevet 22. februar 2011 Da skjærer du fiskeblokka i skiver og legger i en ildfast form sammen med grønnsakene. Så lager du en blanding av tomatpure, olje, chili, krydder osv som du smører over, drysser evt på litt ost og baker det i ovnen til fisken er ferdig.
Anonym bruker Skrevet 22. februar 2011 #4 Skrevet 22. februar 2011 Har du TOSK? Da kan du lage toskegryte Hehe. Jeg mente ikke å være ondskapsfull nå, jeg synes bare det var en morsom skrivefeil.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå