Anonym bruker Skrevet 22. februar 2011 #1 Skrevet 22. februar 2011 Vi har to barn 1,5 og 4 år. Det er nå eller aldri, om vi skal ha nr 3 eller ikke. Vil ikke ha en attpåklatt. Hva tenke dere som snart skal igang med nr 3?
BAcer vil ha flere :) Skrevet 22. februar 2011 #2 Skrevet 22. februar 2011 Det gjør vi Eldsteman er snart 4 år, og minsten er nettopp blitt 2 år. Nå begynner vi snart på nr 3
Anonym bruker Skrevet 6. mars 2011 #3 Skrevet 6. mars 2011 Så kjekt! Vi starter kanskje opp i april. Håper på 2012 barn! Lykke til! hi
TePa Skrevet 6. mars 2011 #4 Skrevet 6. mars 2011 Her er vi også begynt å nærme oss klar for nummer 3 Har en på 4 og en på 2,5. Så satser på at nr 3 sitter i løpet av høsten
marihøne ♀07 ♀09 Skrevet 25. mars 2011 #5 Skrevet 25. mars 2011 Vi har to jenter som snart er 4 og 2 år. Funderer veldig på å få nr 3. Skal bruke våren på å bestemme oss , så kanskje vi begynner i sommer
BAcer vil ha flere :) Skrevet 26. mars 2011 #6 Skrevet 26. mars 2011 Så gøy at vi er flere. Føler det er litt "in" å bare ha 1 eller 2.. Kanskje d begynner å snu? Det er så godt å se hvor gøy søsknene har det sammen. Jeg tror de har stor glede av hverandre
*Milla74* Skrevet 1. april 2011 #7 Skrevet 1. april 2011 Hei! Vi har gått noen ekstra runder før vi endelig bestemte oss for å gå for 3 mann.. Har to gutter, 05 og 07. Så det bir noen år mellom den siste. Jeg har vært usikker på om jeg har vært klar for gutt nr 3, men nå kjenner jeg at JA, det er jeg... Skulle det bli en jente er det kjempegøy, men jeg har en følelse av at jeg kommer til å forbli guttemamma ;0) Vi lurer på å starte å prøve nå i april... Hva har dere av gutter og jenter dere andre da?
Mine <3<3<3 Skrevet 9. mai 2011 #8 Skrevet 9. mai 2011 Hei. Satser på at det kommer en nr. 3 i løpet av feb/mar 2012 :-) Gikk tom for piller i går, og samboer'n min har ikke krevd at jeg skal hente ut nye, så da er det fritt frem :-)
Bonanza Skrevet 16. mai 2011 #9 Skrevet 16. mai 2011 Hei! Ja nå har jeg time for fjerning av spiral den 20 mai;-). Har jente på 6 og gutt på snart to år. Har hatt noen runder ift å få nr tre, og nå gleder jeg meg bare masse, men selvfølgelig litt "skummelt" er det jo også;-))..... Men er sikker på at man ikke angrer på de barna man får, men de man ikke fikk! Lykke til alle sammen!
Mine <3<3<3 Skrevet 2. juni 2011 #10 Skrevet 2. juni 2011 Jaja, da blir det en nummer 3 i februar :-)
Bonanza Skrevet 2. juni 2011 #11 Skrevet 2. juni 2011 Oj Ruth-med-jente-og-gutt!! Det gikk jammen fort;-)!! Så moro!! Selv e jeg "parkert", legene fikk ikke u spralen den 20 mai da jeg hadde time, så må til spesialist den 23/6.
Mine <3<3<3 Skrevet 3. juni 2011 #12 Skrevet 3. juni 2011 Trodde ikke det skulle gå så fort nå også som med de to første. Har aldri vært prøver på noen av de tre, har bare kuttet prevensjon og hatt normalt med sex, men er nok bra fruktbar da tydeligvis. Hvordan er det mulig å ikke få ut en spiral da egentlig? Hørtes ikke noe gøy ut det da.
Bonanza Skrevet 15. juni 2011 #13 Skrevet 15. juni 2011 Hei! Må jo si at jeg syntes det var mindre gøy at legen som satt inn spiralen for to år siden har klippet trådene altfor korte, samt at spiralen kanskje har beveget seg litt oppover.... Det var jo en strek i "regninga", og en smule irriterende at jeg ikke fikk startet prøvingen når jeg selv ville... Jaja;-)) . Det nærmer seg tiden for timen hos spesialist nå. Håper alt står bra til med spiren din:-)
Soon 2 be 3 barnsmamma Skrevet 4. oktober 2011 #14 Skrevet 4. oktober 2011 Då var eg visst inne på barn i magen sida igjen..... Eldstejenta er snart 2,5 år, minsten er 10 mnd, og nå har vi lyst på baby igjen. Dersom vi skal ha 3 ungar vil vi ha dei tette med andre ord... Fordeler med å ha 3 born? (Veit ikkje om eg vil vite ulempene,,,,hehe)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå