Gå til innhold

Jentene uke 8

moota m storebror&lillebror

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan går det med dere?

Jeg blir skikkelig lei av å gå 2 skritt frem og 1 tilbake. Eller ned 1 1/2kg den ene uka og opp 2-400g neste uke. Åhh så lei jeg blir =/

Det er vel bare å bite tennene sammen og håpe at det tilslutt gir resultater og det viser på meg snart =P

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det du beskriver blir jo likevel ned meir enn 1/2 kg pr veke i snitt. Og det er kjempebra, spesielt når du ikkje er heilt i oppstartsfasen!

Eg har kjørt på med trening og ok kosthald. Dvs kosthaldet har vore bedre enn nokon gong det siste året i alle fall (men det kan alltid bli meir regelmessige måltid og mindre "nei-mat"). Eg har vore sjuk eit par dagar, og i går var det jobb, personalmøte og så rett på kortspelkveld med veninner, så då blei det berre sit ups. Men dei fire andre dagane har eg hatt 30-45 minutt med styrke- og kondisjonstrening (som regel 15-20 min jogging utan pasue kvar økt <-- FANTASTISK for å vere meg!). I dag har eg hatt ein sånn omgang + masse sit ups.

Skal på vekta i morgon tidleg, og no *må* eg ha gått ned ca 1 kg om eg skal ha sjans til å klare neste delmål. Nektar plent å stå (nesten) stille denne veka og, etter så god innsats.

Kjem med oppdatering etter kvart :o)

Skrevet

Uff ja det går jo ned, men veldig sent..

Jeg har vært flink å svømme denne uka også =)

Svømte 2000m på mandag, 1500m igår og 2000m idag.

Jeg har fått en slags rar energi noen dager nå når jeg har vært på trening og må jo bruke den for alt den er verd =P

Idag blir det mc donalds og imorgen pizza bakeren, siden vi skal flytte og bor i esker og det er meste er pakket ned. Men det tar jeg fort inn igjen når vi flytter, bærer og pakker ut igjen, håper jeg.

Skrevet

Då er eg klar for å avlegge rapport:

Januar '11: 97,2 kg

Forrige veke: 95,0 kg

I dag: 94,0 kg

Altså ned 1 kg! Då er eg framleis i rute og har eit ørlite håp om å klare 4,1 kg til før 28. mars. Eg har, som før nevnt, trent og trent, så eg er veldig glad for at det gir resultat. Til og med i dag, då eg kom heim 17.45 og måtte vere i bilen igjen 18.25 fekk eg pressa inn ei økt med 20 min jogging før eg jogga ut døra igjen.

På den negative sida så har eg hatt vondt i halsen i ei veke, og det har blitt verre dei par siste dagane, så no kryssar eg fingrane for at eg er bedre i morgon og at det ikkje er streptokokkane som har klart å finne ein veg inn etter å ha lagt på lur ei veke. Pleier for øvrig å bli mykje fortare veldig dårleg når det skjer, så eg satsar på at det berre er ein forkjølelse...

Skrevet

Så flink du er =) =)

Jeg var jo på mc donalds igår, gjorde vel sitt innhykk både med tanke på hvor salt det er og ikke minst hvor mange kcal jeg fikk i meg bare på middagen igår. Lot være å spise kvelds da hehe =|

Jaja var flink å svømte 2000m idag. Når jeg kom hjem var det rett på bæring av esker og skrammel og ting som var på vaskerommet. Så har jeg vasket dusjen og ryddet litt mer. Blir bæring idag, hele dagen imorgen og en del på lørdag og ikke minst alt det som skal gjøres i huset. Så satser på at det som la seg på meg igår og det som legger seg på meg idag når jeg skal ha pizza går av igjen.. Lov å håpe =P

Jeg skal veie meg igjen på tirsdag, men det blir litt vanskelig å få alt dette til å gå som vanlig og spise til mine tider, så jeg får ta det litt som det kommer noen dager til vi er på plass nå =D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...