Gå til innhold

Når fortalte dere nyheten til hele "verden" :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

JIPPIIIII, endelig er jeg 12 uker på vei og kan komme inn hit! Er så glad!! Har mye å glede oss til fremover:-) Jeg skal på UL i uke 13...og tror jeg venter med å offentliggjøre nyheten til da:) Kan ikke noe for det, men jeg lurer jo på om det er noen der inne.....flere som venter til de har sett at alt er bra på UL før de forteller?

Jeg tror jo det skal være bra...har vært masse dårlig, så et bankende hjerte i uke 7 på UL og har fått en liten bump på magen...:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi drøyde med å fortelle til familie til uke 12 denne gang(uke 8 sist), bortsett fra min mor som fikk vite det i uke 8. Også ble det spredd til "fjernere" familie og venner sånn når det passet seg.

Jeg hadde ikke hatt noe tidlig ul. Men hadde flere tegn på at ting var som det skulle. Skulle noe være galt så sent, ville nok familien fått vite det uansett. Hørte hjertelyden i uke 14, så da var det jo ingen tvil.

Resten av "verden" fikk vite det via facebook etter ordinær ul.

Skrevet

"Hele verden" fikk vite det da jeg var 15 uker på vei :) For da hadde jeg vært på UL! :) Familien fikk vite det på nyttårsaften, da var jeg ca 12 uker på vei :)

Skrevet

Bare jeg og mannen min som visste det helt til uke 15++ noe..

Skrevet

Vi offentliggjorde det i uke 12. Mye tidligere sist, men denne gangen bestemte vi oss for å holde det hemmelig litt lenger.

Skrevet

Med nr.1: etter 12 uker.

Med nr.2: etter 10 uker.

Med nr.3: Familien og jobben; 8 uker(pga komplikasjoner), og "resten av verden" rundt uke 14..?

Største storesøster på 6 1/2 år fikk vite det da jeg bare var 2 1/2 mnd på vei. Hadde ikke lyst så tidlig, både pga faren for at noe skulle gå galt, og fordi ventetiden blir så fryktelig lang... Men vi var nødt. Magen var allerede blitt så stor at det bare var spørsmål om tid før noen kommenterte det for henne. Og vi ville jo si det til henne selv, ikke at hun skulle høre det fra andre! :o)

Skrevet

Jeg er også 12 uker i dag og skal på UL i uke 13! :-) Jeg har vært på UL før pga litt komplikasjoner, og foreløbig vet de nærmeste venner og nærmeste familie at jeg er gravid. Og jobben da. Tror jeg kommer til å offentliggjøre det til resten av verden etter at jeg har vært på UL`n i neste uke... :-)

Skrevet

mine foreldre uke 8 trur jeg d var. ellers så fortalte vi d til familien til mannen like før jul, sendte ul bilde i posten. nære venner har fått vite d litt etter litt. men mange som ikke veit noe ennå. å jeg har 10 uker igjen. de får vite d tidsnokk.

Skrevet

Jeg går inn i uke 18 i morgen og ingen vet enda, noen få venninner og min søster. Har ikke hatt antydning til mage så ingen i familien har sett noe på meg heller, men i dag syns jeg plutselig magen struttet litt.

Skal på UL i morgen fordi jeg har hatt lette blødninger dette svangerskapet, så får jeg med meg et UL-bilde så tar jeg kopi og sender i posten til familien, eventuelt sender det på mms.

Tror kanskje det er på tide å fortelle at snart kommer det et nytt barn i familen :)

Skrevet

Første gangen fortalte jeg det til de nermeste med en gang, så til "alle" i uke 10 ca... Andre gang ventet jeg helt til uke 20 ca, hehe... litt forskjell kan man si ;) Klassen min fortalte jeg det ikke til før jeg var en 25-27 uker :) Og ja, var en del slanker da :P Og bitteliten mage :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...