Gå til innhold

Hvor mange er sykemeldt ? Delvis eller helt?


Lucy2011

Anbefalte innlegg

Hei alle mai-mammaer,

 

jeg bare lurer på hva status er nå. Hvor mange av oss har blitt sykemeldt - delvis eller helt?

 

Jeg har hatt 50 % sykemelding nå siden januar, men nå begynner jeg å vurdere 100 % for jeg sliter med å komme meg opp trappa på jobb, og sitte på en kontorstol.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er 100% sykemeldt.

Vært det siden uke 10-11 jeg da:( Utrolig kjipt.

Men prøver å kose meg meg graviditeten og den lille gutten i magen :)

Er ikke bare lett i begynnelsen.. Får jo så dårlig samvittighet når man ikke kan jobbe, men sånn er det uheldigvis for noen..

 

Men nå er det ikke lenge igjen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var 100% sykemeldt fra uke 8 til uke 14, og så 50% sykemeldt frem til uke 20 og siden den gang har jeg vært 100% fordi jeg har ekstremt vondt bekkenløsning som jeg tror snart tar livet av meg.. så godt det bare er 12 uker igjen nå :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har vært sykmeldt siden dag 1... mange grunner for det, men mest pga at jeg har en infeksjon som gjør at fødselen kan starte når som helst. Så jeg får ikke lov å gjøre noe som helst. (holdes litt i sjakk ved bruk av medisiner).

Forrige svangerskap gikk desverre galt i uke 22.(visste ikke om denne infeksjonen denne gangen).

Men nå er jeg i uke 29 + 6, og det ser ut til at det skal gå bra denne gangen. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

100% sykemeldt, og blir nok det resten. Hatt så mye rart dette svangerskapet, både svangerskapsrelatert og utenom, at jeg ikke har jobbet fullt. Ikke sånn en vil ha det, men nå er det nå sånn. Og i og med at bekkensmerten (som er problemet nå) er så mye bedre når jeg er sykemeldt, så nyter jeg det faktisk for øyeblikket.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er 50% sykmeldt og har vært det i 6 uker (siden jeg var 23uker på vei). Pga bekkenplager og mye kynnere, har en fysisk krevende og svært hektisk jobb. Er veldig komfortabel med det, kroppen sier klart ifra hva jeg greier og ikke greier lenger:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

50% her oxo! Syns det er helt topp jeg, for da har jeg fullt overskudd til både jobb og hjem! Sliter litt me dårlig samvittighet ovenfor jobben, men ingen på jobb vil takk meg for at jeg sliter meg ut for dem! Da er min sønn på 2.5år mye viktigere og ha det overskuddet på!

Har ett ønske om å klare å være på jobb lengst mulig og det gjør jeg me å være i 50% nå.. Istede for 100% på jobb i to uker for så og bli 100% sykemeldt resten.. Bekkensmerter og kynnere som "feiler" meg oxo!

 

Kos dere me sykemeldingene jenter, vi skal tross alt ha masse overskudd til det som kommer etter svangerskapet oxo! Vi har plenti me tid og få jobbe på framover i livet! ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg jobber 30% . pga ett kranglete bekken.

Har nettopp måtte kaste inn årene og sjukemelde meg, syns ikke det er noe kjekt.Hadde som ett mål å gå helt ut te permisjon.

Men ikke alltid psyken og kroppen er på samme lag:-(

Men merker at kroppen trenger hvile.

 

Skal ikke tilbake fult, men er glad viss jeg kan gå 3 korte dager.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg er 40% sykemeldt... vært det de tre siste ukene, og tenker jeg blir det frem til mammapermisjonen starter 16 april...

jobber i matbutikk, merker at jeg har mer livsglede nå som jeg faktisk kan få gjort litt hjemme. har bare ligget utslitt på sofaen tidligere...

 

uke 30 i dag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei:)

 

Jeg har vært 40 % sykemeldt siden uke 20 ca.

(Jobber i barnehage)....

Fra og med imorgen er jeg 50% sykemeldt.

Sliter med å få tilpasset arbeidstidene og må jobbe mye ukurrante vakter......kjedelig med en liten gutt som knapt har fylt to år.

Blir mye kjipe leveringstider og hentetider i bhg,noe som resulterer i at han ikke får sovet på dagtid.....veldig kjipt!!!!

Har vurdert 100% sykemelding rett og slett for å tenke på guttungen,men jeg vil gjerne jobbe da jeg vet at de resterende 11 ukene kan bli laaaaange hjemme.

Men det er ikke mye takk å få når man sliter seg ut på jobb nei,det skal være sikkert og visst!

 

Kjempe deilig med mer overskudd til hus og barn:)))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, har vært 50 % sykemeldt i tre uker, nå 60 %. Bekken og korsryggplager. Med en halvannetåring i huset bør energien brukes riktig.. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...