Aymee Morphine Skrevet 22. februar 2011 #1 Skrevet 22. februar 2011 Hei hei Nå har det sikkert vært en sånn tråd tidligere, men jeg gidder ærlig talt ikke å bla igjennom 30 sider for og finne det ut Jeg er nylig registrert bruker (istad faktisk) med et ønske om og bli kjent med mødre i samme situasjon som meg selv Blir 20 til sommeren og jeg kjenner ingen i nærheten med barn, noe som av en eller annen grunn får meg til å føle meg litt ensom på en måte... Etter jeg ble gravid og tok avgjørelsen med og bli mamma endret mye av livsstilen seg (vet at det er en selvfølge), men det værste er vel at vennefronten ikke er som før og jeg sitter inne, alene med lillegutt stort sett hele tiden.. Jeg vil vekk fra denne "forbannelsen", og det NÅ! Har et håp om masse svar, men om det skjer er jo en annen sak
T Jente09Jente11 Skrevet 20. mars 2011 #2 Skrevet 20. mars 2011 Hallo! 1 mnd seint svar men nå svarer jeg hvertfall:P Har en jente på 2 uker og bor i oslo. HVor gammel er gutten din og hvor bor du henn?
Aymee Morphine Skrevet 22. mars 2011 Forfatter #3 Skrevet 22. mars 2011 Bedre med sent svar enn aldri noe svar Ikke har jeg vært her mest de 2 siste ukene heller så Gutten min blir 1 år om 2 uker og vi bor i Indre Østfold Grovt regna 15 min med tog fra Ski, så da blir det vel rundt 30-40 min med toget fra Oslo
T Jente09Jente11 Skrevet 22. mars 2011 #4 Skrevet 22. mars 2011 Hehe ikke sant! Stor gutt da med andre ord, har også en eldere jente her på 2 år.
Aymee Morphine Skrevet 31. mars 2011 Forfatter #5 Skrevet 31. mars 2011 Ahw, så kos Beklager litt sent svar men glemte detta helt bort i så mye styr rundt øra Hun syns vel at det er tøft og være storesøster antar jeg? ^^,
T Jente09Jente11 Skrevet 5. april 2011 #6 Skrevet 5. april 2011 Hehe går bra. Joda hun liker det samtidig som hun er litt sjalu men det hører vel til med i pakken:P
Aymee Morphine Skrevet 12. april 2011 Forfatter #7 Skrevet 12. april 2011 Ja, det gjør vel det ;p Blir vel sånn hvis jeg noen gang får et barn til, lillegutt vil nok være stolt og sjalu på samme tid
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå