Gå til innhold

Stor mage?


ung11

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg har termin 10. juli og føler jeg har ganske stor mage. Ser ihvertfall ikke tærne mine når jeg står rett! Magen din kommer nok snart, plutselig en dag står du opp og så har den "poppet" ut!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har termin i slutten av juli og føler vel egentilg ikke at magen er kommet selv om den kanksje er det. hadde en liten mage fra før jeg;) så jeg har litt vanskelig for å skille... men passer ingen av de gamlebuksene mine... hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har fått mage siste uka. Trodde ikke jeg skulle få før om lenge fordi jeg er lang og slank, men nå bare vokser den:) Har heller ikke sjans til å få igjen knappen på buksa. Termin 19 juli.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har fått fin størrelse på magen, ikke tvil om at jeg er gravid:) Fikk mage tidlig, men føler den har stangnert litt nå - termin 18 juli.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja ingen tvil om at jeg er gravid nei, men så er dette også tredjemann på 4 år. dvs fjerde graviditet, men mistet en i uke 13 i høst, så det er kanskje naturlig at magen kommer i full fart da? :) Termin er 22 juli.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

  • 4 uker senere...

Termin 1. Juli og har vel egentlig hatt mage nokså lenge nå. Viser godt at jeg er gravid, men samtidig syns jeg den er liten ettersom jeg vet hvor stor den kommer til å bli hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

synes lite på meg... men har vel mye med at jeg har veeeeeldig god plass (er høg som en mannj hehe)

 

har termin den 7. juli

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Diiiiger mage..... såpass stor at jeg fikk spørsmål om jeg ikke straks skulle føde her da jeg var ca 15 uker på vei....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...